středa 18. dubna 2012

Až po samý okraj šálku

 

Inu....před pár lety ....doslova...jsem opakovaně navštívila lávku..tedy Lávku..divadlo...a zažila představením s titulem 4 dohody...pátá dohoda...Vesny...opakovaně.
A pak si říkám...nebylo by od věci si zopakovat...filosofii a představení jako takové. Jenže ..ouha...nic. Prostě nic. Sleduji divadlo na Lávce bedlivě ...každým dnem ...vysílám signál  na dálku k Jaroslavovi Duškovi...nic.
Nevím jak a kdo se na tohle představení dostane, vždyť hned jak je zveřejněné nové datum představení...je rovnou vyprodané.
No dobře...tak lovím dál. A ulovila jsem nové představení ...lupeny na představení ...Až po samý okraj šálku.
Riskuji volnou improvizaci tohoto skvělého komika...za  vydatné sounáležitosti Pjér la Šéz
Bibínky s citem...Alana Vitouše...přiťukávají...
 
Necháváme se unášet volnou improvizací ...4 témata určijí diváci...(N)ečas...jaro..anuita...čas...


...a svět fantazie bez hranic se odvíjí...s lehkostí....a to mám ráda.
Nevím ...jsem na vážkách...jestli představení ...a plný šálek doporučit...vždyť Vizita hlásá....pokaždé jinak.
Ale proty...co mají  otevřené....srdce....netíží je autorské i přenesené hry....a rádi jazyk...český....jeho zvláštnosti...a zákoutí...těm radím risknout a nechat se unášet. Budete v dobrých rukou...myslím.
Mé poprvé v divadle Bolka Polívky U2 v Praze
A já se nevzdávám...snadno...dušku...sílám ti signál...:o)

2 komentáře:

  1. nechala jsem se unášet fotkami a komentáři.. moc příjemné po ránu :)
    Toto představení lovi Vaškova maminka také - zatím marně.

    OdpovědětVymazat