úterý 17. dubna 2012

Muž bez minulosti

 Do divadla mě pozvala moje...no říkejme jí kulturní referentka :o)...seznámili jsme se ..jak jinak v dlouhé řadě při čekání, než se otevře pokladna v MB. Život je prostě zajímavé místo. Stojí za to jím kráčet.
 A tak po práci skáču do tramvaje...na Zelenou...divadlo ...to Dejvické ...vstříc novým zážitkům.
 Dojem z představení......Muž bez minulosti..... je trošku rozpačitý. Mám ráda když herci na divadle nejen hrají divadlo ale hrají i na hudební nástroje a zpívají. Jako třeba v Dlouhé. A tady se tak dělo také.
 Mám ráda minimalismus...(ráda Vonneeguta)
 Představení je hvězdně obsazené.....

 ...hraje dokonce živý pes.....a mooooc dobře...poslušně
 ...zpívá zde  ... a to je pro mě velké překvapení...Johanna Tesařová....a jak!!!!(chvíli myslela, že za rohem je Věra Nerušilová :o)))
 ...jemný humor...jak to snad jen Dejvické umí.....a tohle představení  mělo všechno co mám ráda. I tak ...taknějak mi něco chybělo. Tedy, jsem moc ráda za každou zkušenost...za novou kulturní událost.

4 komentáře:

  1. Mám úplně stejnou zkušenost a dojmy:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ivana: V podstatě jsem chápavá duše. Ale též kritická. Víc než naše milá Aranel. Dávám 50 %. Nevěřím, že s tímhle představením jsou sami spokojení, byť mají furtendurch beznadějně vyprodáno.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě Muž bez...neurazil, ale viděla jsem tam už lepší kusy (Teremin, Bři Karamazovi...) - soubor je skvělý a koupit tam lístky-to je umění. asi udělám výměnný obchod s lístky na Barování, nebo Dealer's choice vidět nestihnu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ivana: Proti očekávání mě Muž bez minulosti v Dejvickém zaujal zdaleka nejméně ze všech představení (asi 5), která jsem tam v poslední době viděla. Přišlo mi to studené, rozsekané, neosobní, zkrátka finské. Což všechno byl jistě režisérův záměr, nicméně na mě to nijak kladně nezapůsobilo. Samozřejmě jsou tam (hlavně v druhé půlce) zajímavé momenty, nápady. Ale celkově to kolem mě tak nějak prošumělo. A potvrzuju, že asi nejlepší byla Dealer´s choice. Samozřejmě pak Teremin...a další.

    OdpovědětVymazat