pátek 25. května 2012

Malé kafe s Gabro...

....na víc nebyl čas. A že sebou na to malé kafe veme ještě čtyři děti..:oDDD...no i v krátkém časovém úseku jsme přehodnotili naše stavy a mě osobně je lépe a radostněji, že mám v sousedství spřízněnou duši, že vlastně ani není třeba moc vysvětlovat a líčit, že chápe a cítí :o)...jen ten butique mi nestihla prozradit... šaty měla na sobě nádherný, ty tiše závidím :o) a závidět budu i dál. Zůstane u toho protože se finance v naši domácnosti vlévají do nadčasové a vůbec máme jiné výdaje :o)))
Nejen u nás se tvoří. Tom s Evičkou prochází stejným obdobím. A vlastně nikdo nemáme moc času, takže opět malá oslava mých narozenin ...snad už poslední, letos se to táhne :o)))) Pozvali mě i Pepu do Léta páně a to si nechám líbit. Pečený čaj v ledové formě....
...uruguayské maso ...to již má klasika ....
.....kuře na medu s ořechy....
....a ještě horký pečený čaj. A jeden žabičkový dárek, hned vím co a kam  s ním :o)))) 
Ještě jednou děkuji za prima večer :o)

3 komentáře:

  1. Aranelko,
    je super, když se z blogérek, v případě potřeby , stávají naživo chápající přítelkyně u kávy !
    Také mám to štěstí :-)
    Opožděně všechno NEJ !
    U nás oslavy propuknou v příštím týdnu ;-)
    Moc děkuji za komentík.
    A už se moc těším až u Vás bude trouba na svém místě a ty se pochlubíš na blogu s novým domovem !
    Krásný víkend .

    OdpovědětVymazat
  2. Jídlo vypadá nádherně a fotky také. Je fajn, že jste si to užily. Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě že jsme se druhý den potkaly v MHD a bez dětí :-D... A druhé šaty jsou také krásné, viď??? :-D

    OdpovědětVymazat