pondělí 4. června 2012

Poprvé v Drahelčicích

Když jsem otevírala tento svůj druhý...nový blog, slíbila jsem sama sobě, že bude víc o mě. O mých zážitcích... o mých radostech i starostech...mých pocitech, nejistotách ..., že bude co nevíc o mém životě.
Ale nejsem si jistá jestli se může člověk jako já... obklopený rodinou a blízkými ...taknějak vygenerovat ....být jen  sám za sebe. To už asi nepůjde :o)
 
Ovšem, je nutné do určité míry respektovat soukromý život těch, kteří právě v mé blízkosti žijí. Zejména, když děti už nejsou děti ale jak já jim (těm mým :o)) s oblibou říkám  ..dospělí lidé  :o)
Takže, ti co víte víte...a ti co nevíte, bude vám  muset stačit nedělní  fotodokumentace  a fakt, že všichni zůčastnění byli dobře naladěni...takříkajíc na přátelskou notu.
 
A co je nejdůležitější..a z čeho máme velikou radost, že Míša je v novém prostředí spokojená :o)








Jo a abych nezapoměla...Nelynka měla v neděli narozeniny...jsou ji tři lidské roky...užila si je, vylítala se na zahrádce ...měla i nápadníka...drsnosrstého jezevčíka...řádili a dováděli ...jako malí :o)...škoda, že se Holy odmítla kamrádit a tak hlídala pod stolem.
....bubli...bubli...bubli....




 
No a malý bonus na závěr návštěvy...fotbal, vyhráli místní (v bílém)...tak gratulujeme!!!

P.S. a ještě ....zdravím Alenu z výtahu :o)


4 komentáře:

  1. Nemáme my to všechno nějak propletené? Ty ty místa bydliště našich rodin... :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ta milá atmosféra je z těch fotek vidět.

    doufám, že ty slepice Hollynky alespoň prohnaly :))

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky. Moc se mi líbí ta bublina.

    OdpovědětVymazat
  4. no já věřím, že to Ivče vyjde, fotky a drbna FB mi stačí, abych pochopila, když tenebe na kafe nenalákám..ale já tě doženu!

    OdpovědětVymazat