čtvrtek 6. prosince 2012

Uffff....

 ...tak se jmenuje dnešní den ...:o)

15 komentářů:

  1. Za ufff si lze představit spoustu věcí, tak doufám, že jsi to zvládla, ať to bylo, co to bylo...

    OdpovědětVymazat
  2. Ufff právě znamená, že není třeba nic zvládat :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám vždycky takový pocit, když tuhle budovu opouštím ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko,oni jsou dva druhy "UFFF":-) -první "no to byl den"(přežila jsem :-).
    A druhé -"Spadl mi kámen ze srdce(vše je v pořádku).Tak pokud je to to druhé-gratuluji.A mám radost.

    OdpovědětVymazat
  5. Místo poznávám... Takže spadl kámen ze srdce!!! Ufff, to mně taky :-D.

    OdpovědětVymazat
  6. Netuším sice, co je to za budovu, ale ufff zní báječně :-))) Tak to ti přeju!!

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle je myslím podle komentů dobré znamení. Takže se drž a šetři děvče!!

    OdpovědětVymazat