sobota 16. února 2013

Zprávy z jiné dimenze

 
Od tmy do tmy. A to všechno třikrát. Na konci má člověk pocit, že se vrátil z  úplně jiného světa. A jak ten svět vypadal?


Zbláznil se kolega. Letos zatím první.
Novinku mi přišla oznámit skupinka normálních. Stáli jsme v kruhu a kroutili hlavami.
Jakto, že jsme nic nezaznamenali. Včas. Ale jak? věk 30 let. Pohoďák. Komunikativní. Ochotný. Doma nadstandartní vztahy. Ostatně v práci také.
"Kdo bude další ?" zeptal se jeden z kruhu a všichni se podívali na mne

Vstoupil beze slova. V podpaží krabici. Vypnul mi počítač. Odpojil monitor.
"Co se děje? někdo snad nahlásil poruchu na mém monitoru?"
"Inovace." Odpověděl stroze.
Skouknu novinku, zaznamenám rozměr bratru 24 palců a nechám volně plynout myšlenku.
"To by chtělo ještě photoshop a budu spokojená."
 "Zdůvodněte  a zažádejte. Žádný problém."
Napadá vás kloudný důvod ?

Můj hodný kolega byl vyloučen. Od lože i z bytu.
Než za ním přítel zavřel dveře, strčil mu do náruče jejich společného psa.
Neměli kam jít. Toulali se nocí. A ráno čekali u mých dveří v práci.
Kolega si nenápadně  hřál ruce v černém kožichu 
"Je mi tě líto. Mohl jsi ještě spát.  V teple. Na gauči" chlácholil psa.


 tatarština:
"..sorry, du you speak english ?"
"yes, little...."
"ja by chatela bilety pokupiť"

dotaz:
"kolik stojí desetileté dítě?"

Nevím jak jsem se o to přičinila ale objevil se mi v puse aft.
Koupila jsem si léčivou ústní vodu. Jednu....druhou....
Stál mě  582kč.  A pořád žije.

6 komentářů:

  1. To si prosí o politování,aft žije a přítel se psem doufám taky!vezmi do úst lžíci oleje-slunečnicového,olivového a zkus patnáct minut převalovat,až zbělá!Vyplivnout,pusu vypláchnout vlažnou vodou.Ráno zopakovat-do zmizení aftu.Ale zase bude bolet sanice z převalování,on si jeden-jedna nevybere!Ale aft by to neměl přežít.Mám vyzkoušeno!

    OdpovědětVymazat
  2. Posílám nevyžádanou radu :): afty jsou prý příznakem nedostatku vitaminu B, říkají moudří a radí polykat B-komplex. Netrpím na ně často, ale když, tak tohle zabírá.

    OdpovědětVymazat
  3. Aft může být příznakem čehokoli, třeba i obrannou reakcí organismu. Popis posledních dnů nasvědčuje tomu, že se brání...Dobrou radu nemám, já kdysi vyplachovala citronovou šťávou...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem zvědavá,kam se přítel i s pejskem uchýlil...Na afty používám propolisovou tinkturu(mám ji přímo od včelaře) ...stáčí namočit vatovou tyčinku a aft potřít.Zopakovat ráno i večer.Většinou mám za pár dnů klid. A dobrá je i ústní voda Corsodyl. Ať je Ti lépe!

    OdpovědětVymazat
  5. Photoshop není problém..víc na kafi

    OdpovědětVymazat
  6. Milé dámy, moc vám všem děkuji. Na aft jsem vyzkoušela všechno. Vypadá, že je vyléčen a snad se nikdy nevrátí.
    Januško, kolega se vrátil domů... k svému "příteli".
    Mějte se krásně a ještě jednou děkuji :o)

    OdpovědětVymazat