pátek 15. března 2013

Chemie...


 ...zabírá, je mi líp.  Malý úklid a pak  jsme jeli za Mauškou. Nic veselého.
 Cestou domů se stavíme v CČM. (mám nové brýle...ale to až příště)  Připravuje se otevření nové části, nových obchodů a značek. Zatím, mezi zákazníky chodí dělníci v křiklavých vestách.
 Ale jinak je už znát změna k lepšímu, objevují se zde živé kytky a to je osvěžující.
 Naše oblíbená kafárna, tam  po nákupech chodíváme  načerpat energii z kofeinu. Má nový kabát ale na nových barových židlích se moc pohodlně nesedí...sezení celkově malé a stísněné...tipujeme mladý, vysoký a štíhlý designer...to by mě fakt zajímalo.
 Po kávě u dveří dostáváme dárek. Žluté růže....já i můj muž ...doma k nim přidám žlutý tulipán...ta dvojice nevypadala  pozitivně :o)
 A  tohle je tvarohový koláč bez mouky ...recept z mého oblíbeného blogu réve de vivre zde  a je mňamózní...přesto, že muž miluje ty co se sypou...tento je vláčný, peříčkový ...jede mu až  má boule za ušima.
 
A také jsem si řekla, že ....přesto, že výhled z balkónu není nic moc...občas nebude naškodu vyfotit. Takový fotokalendář hospodáře :o)

4 komentáře:

  1. Aranelko,
    do Tchiba chodím, nejen na kafe moc ráda, děkuju i za tip na koláč, vypadá skvěle .... přeju ti, ať jsou oči brzy v pořádku, sama mám citlivé oči a nosím brýle, tak vm, jak musíš trpět .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Marki také tchibuješ ? :o))) my také občas koupíme něco na sebe, nebo do bytu. Oči se lepší z hodiny na hodinu a brýle jsou od první chvíle super. Děkuji a přeji krásnou neděli :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog . Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat