neděle 24. března 2013

Paprikový kvíz


Kolik paprik jsem vlastně koupila ?



A ještě prosím, jestli se mezi čtenáři najde odborník, tak prosím ať zodpoví na mou otázku: "je tohle v pořádku...míněno zdravé? "


7 komentářů:

  1. já bych hádala, že paprika byla jedna, ale měla v sobě tzv. miminka.
    Jestli je to zdravé, to nevím.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych zase chtěla vidět toho ,,Mičurina " co tohle vypěstoval :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsme měli v jedné paprice další a mňam mňam :-) u večeře se po ní zaprášilo.

    OdpovědětVymazat
  4. A já bych se toho docela bála.Taková genetická mutace a viditelná. Ono stačí, co spořádáme a nevidíme to. Asi bych to za zdravé neoznačila:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Těhotná paprika je dobrá ;-) pobaví, zasytí ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Těhotná paprika, to mě pobavilo :o))) ale jinak nevím, fakt pochybuju o tom, jestli konzumaci této potvory dělám maximum pro své zdraví

    OdpovědětVymazat
  7. Aranel, nejsem odborník, ale coby holka z vesnice, musím říct, že jsme mívali takovéto papriky i doma ve foliovníku,a to jsme hnojili jen přírodním - rozuměj - slepičím nebo hovězím trusem... ;) bych si z toho takovou hlavu nedělala.

    OdpovědětVymazat