úterý 19. března 2013

První jarní den...

 ...bude už zítra ale ..ráno v pět...vykouknu z bezpečí autobusové zastávky...jarně to  nevypadá :o)

A doma to kvete, to je včerejší neplánovaný nákup...v Ikea...krom potřebného i něco pro radost.



 (je třeba  nejlépe každý den ponořit květináč do nádoby s vodou a nechat napít...pak okapat...dát do květináče aby nestál přímo na misce...aby nezahnívali kořínky ...to kdyby někdo chtěl žít s pani Hortenzií :o)

A dnes má svátek můj muž Pepa. Vyzvednul si mě v práci a jeli jsme spolu domů...a tam i zůstali :oD

6 komentářů:

  1. Aranelko, to u nás na ostravsku po sněhu už ani památky, dneska jsme šli s dětmi ze školky na procházku kolem zahrad a v některých už kvetou krokusy a ocúnky a v jedné dokonce začínají vykukovat ze země denivky, takže k nám už to jaro trošku "nakouklo" ..... hortenzii máš nádhernou, já bych spíš potřebovala poradit, co s ní na zahradě, prostě něco dělám špatně a pokaždé mi "umře" ..... pa, pa a krásný první jarní den ....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki tak to se tedy máte...krásně jarně :o)
      pani Hortenzie je pěkně rozmazlená. Chce slunce ale ne přímé, vlhko ano ale nesmí zahnít kořeny, kyselost půdy má vliv na barvu květů....myslím, že bych se poradila s místním zahradníkem.

      Vymazat
  2. Aranelko, máte vskutku jarně, nám už včera roztál:-). Hortenzie mám moc ráda, zvlášt modrou variantu. Jen já a pěstování kytek, to moc dohromady nejde.Ale přemýšlím, co na zahradu, tak děkuji za připomenutí :-).Krásné jarní dny Janka

    OdpovědětVymazat
  3. Na tvého Pepu jsem myslela, moc jich neznám. Tak alespoň dodatečně krásný svátek :)

    Hortenzie miluju!!!!!
    (přemýšlím o jejich tapetě do naší ložnice)

    OdpovědětVymazat