středa 27. března 2013

Vzala jsem si dovolenou....

 ...mým hotelovým pokojem je obývák :o)...a pečuji o maroda,  kterého se zánět průdušek drží jak cosi košile.   A krom toho odpočívám.


Holynky už mají ošklivé přerostlé kožíšky, je nutné trimování. Jenže venku pořád mrzne tak musíme ještě chvíli počkat.

7 komentářů:

  1. Aranelko, dobře děláš. Odpočívej, sílu nabírej, bude jí třeba. Muže pozdravuj, mé košile se cosi hodně vydatného drží už druhý týden. Myslím na vás...

    OdpovědětVymazat
  2. Odpočinek je důležitý. Nabírej hodně sil. Manželovi držím palce, i já bojuji druhý týden s čímsi nechutným. Holynky jsou úžasné, při pohledu na ně cítím, jak moc mi ten chlupatý čumák chybí. Ani morče ani činčila to nenahradí. Mazlení s pejsky je podle mě nejlepší terapie na všechno.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpočinek je důležitý.
    Také máme ty poštáře z IKEY s mapou. Ale na nich se válím já.
    I když máme 2 kočičáky.

    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o))) naše Holynky jsou drzé a neptají se :oD...povlíkám obden

      Vymazat
  4. Přeji hodně zdraví!Pěkné fotky:-)Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám všem děkuji za milé a povzbudivé komenty. Odpočinula jsem si jako nikdy...a je to tady zas...všechno špatné k něčemu dobrému. Opravdu jsem to počebovala :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné, pohodou vonící fotky!

    OdpovědětVymazat