pátek 22. března 2013

Zelená v kuchyni....


oblíbili jsme si čerstvé těstoviny ..fresh pasta...plus blanšírovaný čerstvý špenát a krátce prohřáté plátky česneku na olivovém oleji...rychlé a dobré...
......přivoláváme jaro jak se dá :o)
kdyby se to někomu zdálo málo....nastrouhat parmegiano...ke strouhání používáme tento skvělý výmysl...nic pěkného v kuchyni ale praktická vychytávka se třemi výměnnými struhadly...

pažitka na balkóně raší

šnytlik,, pažitka...za oknem

foceno při umělém osvětlení bez blesku....Možná se někomu může zdát, že je rukoly příliš ale my ji máme rádi....rýže je tím pádem něco mezi rýžovým salátem a přílohou
...a tokto pojal zelenou kuchyň můj muž...to si počkáme, než se škrob promění v cukr :o)


Pod čarou : zelenou u nás doma dostal pan elektrikář...okouknul práci a příští týden nastoupí :o)

A jeden nový blog...co si začala psát.... Žena ...zde :o)

15 komentářů:

  1. rukolu miluje Vašek... zaseto máme taky.. jen ještě neraší :))

    Navnadila se mě tím vařením :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tohle jsou takové teplé rychlovky...to ani vaření není :o)

      Vymazat
  2. Díky za inspiraci, zelený čtvrtek se blíží!
    Nový blog se mi líbí, budu sledovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..pravda, pravda blíží a tyhle recepty jsou tak rychlé, že ani chleba nestihneš ukrojit a namazat :o)
      No, bloguje celá rodina :oD

      Vymazat
  3. Aranelko, jak se blanziruje spenat? Jsem presvedcena o tom, ze nase deti to budou nesnaset, ale zbytek rodiny milovat... Hezky vikend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kateřinko, blanšírování...z francouzského blanchir :o)
      i tobě krásný víkend ...snad trošinku jarní

      Vymazat
    2. a hele, takové zelené banány si asi ve švýcarsku asi nekoupíš ? :oDDD

      Vymazat
  4. Těstoviny můžu na všechny způsoby .... a ty tvoje vypadají moc chutně ...... Marki
    PS: Jdu omrknout ten nový blog ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki děkuji, však já také...proto se snažím je odlehčovat :o)

      Vymazat
  5. Ojéje, špenát na tento způsob miluju i jen jako salát či přílohu k masíčku a rukolu taktéž. U nás tedy vyhrává na způsob salátu, cherry rajčátka, balzamiko, parmezán. Tak s rýží to je výzva!
    Jo a u nás se říká šmitlink a zaseto nemám :) No co jsem říkala, líná jsem......

    OdpovědětVymazat
  6. čerstvou pastu taky milujeme a zeleným banánům přeju hodně zdarů k proměně ve žluté.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri z těch zelenýc banánů jsem byla paf...já myslela, že se na trh něco takového už nedostane...dostane :o))) A vítám tě u sebe a jdu nakouknout k tobě :o)

      Vymazat
  7. Zelné banány :-) Mno už aby to jaro opravdu dorazilo...

    OdpovědětVymazat
  8. Já tak miluji ty tvé fotečky jídla , a když jsou ještě tak jednoduché a zelené, hned bych si dala :-)
    Zaseto mám od včera řeřichu ;-)
    A nový blog , to mě zajímá !

    OdpovědětVymazat