pátek 26. dubna 2013

Jak o mě pečuje můj muž

Diagnóza se paní doktorce nějak vymkla z ruky. Alergie...tvrdila... to opravdu nebude,  páč večer rtuť teploměru překročila číslo 39. Nespíš viróza či co.
Muž se jal nákupů a péče o mě. Dostávám dost často otázku  "na co bys měla chuť ?"
a já s bolavým krkem chraptím "na něco,  co dobře klouže do bolavého krku "
Míním tím nějaký jogurt, nebo rovnou jogurtové mléko...můj ošetřovatel to ale  pojal po svém.





14 komentářů:

  1. To je nádhera, takovouhle péči bych si nechala líbit. I když je mi jasné, že s takovou horečkou to tolik neoceníš. Přeju brzké uzdravení! U nás máme také maroda, tak je mi líto, že v takovém pěkném počasí musíme být doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali já už nemarodila asi patnáct let....užívám si :o) ono vždy něco špatné k něčemu dobrému asi byl čas se trošku zastavit. A ty dobroty, no pyžamové kaťata mají gumu :o)))

      Vymazat
  2. Krásně pečuje, a já ti to nezávidím, já ti to přeju. Tu péči, tu nemoc ne, ta je fuj. Ať jsi brzo fit, ale péče ať vydrží...

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli horečka a zimnice a k tomu při polykání bolavý krk, tak zaručeně angína. Mám letos své bohaté zkušenosti, ačkoli žádná z nich neměla tak úžasnou manželskou kompenzaci ;) Nepodceňovala bych to a radši se zašla znovu ukázat paní doktorce, i když do konce víkendu třeba horečky poleví. Neléčená angína může být mrcha :(

    OdpovědětVymazat
  4. je zlatej!!

    jsi v dobrých rukách!!

    OdpovědětVymazat
  5. Je úúžasnej. To bych si nechala líbit.

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko přeji brzké uzdravení, i když s takovou péčí by se mi taky líbilo být nemocná!Je fakt zlatej!

    OdpovědětVymazat
  7. ... tak tedy nevím, jestli tobě zrovna budu přát "hlavně zdraví" - vždyť ty se máš v době nemoci ještě líp než obvykle :-))

    Zanech temperování, vrať se do normálu! ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mno, tak alergie se horečkami přes 39 opravdu nevyznačuje, jako zkušený alergenní bojovník o tom něco vím... dohnala tě vskutku podařená viróza... zmrzku na bolavý krk, to je vpravdě originální léčba, ikdyž vyhnat čerta ďáblem, to by možná zabralo :o) tak rychlé uzdravení, L.

    OdpovědětVymazat
  9. Teda, Aranelko, ty se máš .... u tebe bych chtěla alespoň chvilku marodit .... i když s tak vysokou teplotou člověk asi ani nemá na všechny ty dodroty chuť, co ???, Držím palečky, ať jsi co nejdříve fit .... Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Já chci být také nemocná!!!!!!! :)

    Brzy se uzdrav!
    L.

    OdpovědětVymazat
  11. Kam se na tyhle mužský poklady chodí? Přeju taky brzký uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  12. Aranelko, dnes jsem ti 2x psala mail ohledně pufu, ale nelze doručit, ozvi se mi na: marionneta@seznam.cz . Zdravím!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak konečně jsem dorazila k tomu rozmazlování :)..ale klouzalo to dobře což :)?

    OdpovědětVymazat