neděle 19. května 2013

Bloghádanka

Dejme tomu, že mi k identifikaci chybí přesný den předání. Prozaicky jsem se zrovna nenacházela na svém pracovišti, kam mi byly někým štědrým !!! předány tři knihy od V. Stýblové. Moc moc a ještě jednou moc děkuji, byl to můj cíl.
 A potom, kolegové mají hosipa, takže si přesný den nepamatují. Chjo ta krátkodobá paměť :oD
A tak se pokouším pátrat. A chytám se ...pro mnohé možná nelogicky...maratonu. Ten se běžel Prahou minulý víkend. A když se řekne maraton vyvstává mi pouze jedna milá květina :o)
Jsem na dobré cestě Janko?

Tak už vím, že to asi nebude ta správná stopa. Hmmm  tajemství zůstává tajemstvím a štědrý dárce zatajen. Pomůže mi někdo ...hodíte laso ? :o)

20 komentářů:

  1. To je hezké, když u nás byla před časem burza knih, tak jsem hledala, hádej koho. Bohužel nebyla na skladě ani jedna. Tajemný dárce budiž pochválen :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeee, to je moc pěkné a milé!

    OdpovědětVymazat
  3. No to je super výběr, určitě velmi příjemné překvapení, jen škoda, že v balíčku nebyl ještě Most přes řeku Léthé... M.

    OdpovědětVymazat
  4. Nemohla by to být Wlčice?Ale ta by asi dárek předala na barování,jen mne to napadlo,protože to balení knih komentovala.Ale tohle potěší,vím z vlastní nedávné zkušennosti,kdy mi sem od jedné duše dobré darazilo přes kilo čsopisů,Reflexů a tak.Krásný týden a ta maličká Vaše...to je nádherný sluníčko usměvavý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo ale jistá stopa...wlčí by zde mohla být, že jo ?
      A tvoje dobrá duše se napráskala ? nebo také pátráš ?

      Malá Špumanti, jak jí říkají rodiče je usměvané mimi, je to radost a užíváme si.

      Vymazat
    2. tak to mě tedy někdo předběhl... ;-) protože tu mám knihu Na konci aleje a hodlala jsem ji Aranel věnovat, neb se o ní jednou zmínila... leč kniha stále leží u nás doma- a já mám tedy asi "po žížalkách" :-)

      Vymazat
    3. Tak jsem byla vedle jako ta jedle!Moje dobrá duše mi to dokonce nabídla dopředu a pak zaslala.A já to pošlu dál....časopisy tu přečte po mně dalších pár lidí a nyní přemýšlím,čím tu duši překvapím já.

      Vymazat
    4. Wlčice, jen jestli jsi ohlídala pana domácího :oD Po žížalkách nemáš, si klidně počkám, mám zatím co číst :oD

      Vymazat
  5. To je napínavé!!! Je nádhera, že stále jsou lidé, kteří neziště chtějí někomu udělat radost. Hned je na světě líp!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali jsem napnutá jak kšandy ...fakt. Okruh se ale zužuje jen na Prahu :oD
      Jo to je milé opravdu, doslova ...na světě je líp, a ještě líp bude až ho odhalím :D

      Vymazat
    2. Že knihy přinesly radost je mojí velkou radostí a bylo i cílem. Jen najednou nevím, zda a jak se odtajnit? Dárce může být i anonymní, s tím, že cíl byl splněn? Hezký víkend přeji (možná mě ale prozradí strýček Google:-)

      Vymazat
  6. Neprozradil, tak to moje stárnoucí inteligence vyhrála nad umělou inteligencí. Dost nerovný souboj:-)

    Tak drobná nápovědní indicie. Cestou necestou, rovnu na Letnou:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Haf, haf:-) Ještě mohu nabídnout Lužanskou mši, ta mi nějak vypadla, doma na mě vyčítavě mrká, že je tady taková opuštěná:-) Hezký víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  8. :o)) moc vám Jitko děkuji. A Zachariáši, Holynky chystají odplatu, ...už vlastně dlouho, jen se nějak nemůžou časově sladit s tvými plány.
    Krásný víkend vám oběma ! :o)
    P.S. pořád jsou volné lupeny na červencovou Shirley v ABC ! a také mám u sebe dva odřeknuté lupeny na Dardu 25.6....kdyby někdo chtěl :o)))

    OdpovědětVymazat
  9. Není vůbec zač.
    Zachariáš je celý napnutý:-) Zdraví Holynky a jako správný psí gentleman jim štěká své poklony:-)
    Shirley bych brala? je to možné?

    OdpovědětVymazat
  10. Mohla bych se zeptat? Co ještě od V.S. Aranelce chybí? Místní knihovna občas pořádá burzu knih.....Co kdyby? Díky.

    OdpovědětVymazat