neděle 26. května 2013

Holynky odjely ....

Cestou prší a prší a ohrožuje nás motorkář
Cestou si vždy kupujeme ovoce....jabka, ale dnes mě Pepa překvapil třešněma ..dovoz ze Španělska 
velké vítání se Zojou
 ...vlastně jsme je dnes odvezli do Bíliny. Říkáme tomu dandí tábor ale do chovatelské stanice Z Roxburku Sun jezdí vždy, když my jedeme na dovolenou. A cítí se tam dobře, velká zahrada ...v tom nemám výčitky, protože v Praze chodíme většinu času na vodítku. Stýskat se nám bude ale program bude nabitý a počasí nepočasí, těšíme se.
žádné velké loučení, Holynky jsou zde hned jako doma

























9 komentářů:

  1. Jeee, to mají také jako dovolenou na venkově. Vy si dovolenou pěkně užijte. o "děti" bude vzorně postaráno!
    PS: moc krásné fotky, oko koně se mi moc líbí, já jsem takový strašpytel z koní, mám malý objektiv, takže takhle pěkně z blízky asi nikdy nebude:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi, přes sklo porazíš všechny fóbie...věř mi vím o čem mluvím :o))

      Vymazat
    2. Aranel, pokud máš na mysli sklo, jako výplň v okni, tak souhlasím, ale pokud čočku ve foťáku,.....budu asi strašpytel dál :-D NAvíc, když se cítím jistě, nekoukám jinak než přes foťák, ale pokud ne, koukám a jsem ve střehu:)

      Vymazat
    3. Silvi...mám na mysli fotovášeň :o))) věř mi !

      Vymazat
  2. Krásný pobyt Holynkám, krásnou dovču Vám !

    OdpovědětVymazat
  3. Holky jely zase na převýchovu, jo? :-) Krásnou dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko,
    krásné fotky, ty koňské i ty zahradní ...Holynkám i tobě krásnou dovolenou !!!! ... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, koník je nádherný! ;-)

    OdpovědětVymazat