středa 29. května 2013

Když se zbortí plán

..a nám se dnes opravdu zbortil, Shirly Valentine nám onemocněla a představení je odloženo do časů kdy my už budeme opět doma. Všechno se prostě v životě nedá naplánovat. Nijak nám to ale náladičku nezkazilo a kultura bude, jinde a jináč. A dnes jsme vyrazili si prohlídnout zámek Plumlov
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
metro nás odvezlo do Prostějova :oD 





Domy, které zde stávali dříve si zde namalovali na zeď u parkoviště. Mě se to Lucko líbí :o)



Lucka keší, žel  nadarmo



až budete v Prostějově, nezapomeňte se zastavit v Ve špalíčku. Vaří zde vynikající kávu a potom...to překrásné posezení jak uvnitř tak i venku a báječná obsluha jako bonus :o)


 
 


No a pozdě večer konečně poznáváme Lucčina tatínka, posezení v příjemné společnosti :o)

6 komentářů:

  1. Taaaam je taaaak kraaasne, příště jedu taky :-D Našla jsem i ptáčka....dostanu něco :-* Moc vás zdravíme a pošíláme pušinky :-)...

    OdpovědětVymazat
  2. Další návštěvy jsou vřele vítány :))

    Ty fotky jsou tak krásné. A je to fajn, koukat na věcí a lidi, které znám, jiným pohledem.

    Moc díky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vzdy, nadherne fotky! Na zamku v Plumlove jsem nikdy nebyla ale libi se mi moc! Zdravim a preji krasny vikend, Monika.

    OdpovědětVymazat
  4. Jako vzdy, nadherne fotky! Na zamku v Plumlove jsem nikdy nebyla ale libi se mi moc! Zdravim a preji krasny vikend, Monika.

    OdpovědětVymazat
  5. Namalovaný domy jsou super.) A fotky krásné ...

    OdpovědětVymazat
  6. Ten optický klam je SKVĚLÝ!!!! A namalované domy taky! Parádaní!

    OdpovědětVymazat