pátek 24. května 2013

Puff

líbil se mi tolik, představovala jsem si ho u nás doma moc krát. A pak jsem ho viděla na mému srdci milém blogu. Chodím k Marionnet,  jako do lázní.
 
 Vyměnili jsme si několik mailů a dnes přišel balíček. Bříško puff ještě nemá plné, zatím dostal jen jeden starý péřový polštář ale už se na něm pracuje aby byl pořádný :o)
A tak dostala jsem dar.(zase ? :oD)  Pro mě veliký ! Ctím a vážím si lidí, kteří umí vytvořit něco tak krásného. Pořád se na ten svůj puff nemůžu vynadívat. Je tady jen jedno jen...je totiž zdarma. Opravdový dar. A já přemýšlela a lámala si hlavu jak odměnit někoho,  kdo mě vlastně vůbec nezná a přesto vynaloží sil, obětuje čas i korunky.
Samozřejmě, že se dostavil pocit závazku a to i přesto, že sama moc ráda své blízké obdarovávám. Cítím radost někdy i mnohem větší než kdybych byla obdarována já sama.

A dnes v noci přišel. Sen. Někdy to tak mívám a není to myslím nic zvláštního. Prostě ráno se probudím a vím. A ZDE je mé snové řešení.  Zatím :o)
Snad  Dášo, Andulko ale i Zachariáši :o)  nebudete nic namítat.
Krásné dny všem a ještě jednou děkuji :o)

5 komentářů:

  1. Aranelko, musím říct, že sny máš opravdu moc inspirativní! Barvy koukám k sobě krásně ladí, jsem ráda, že je vše, jak má být :). Pěkné pozdravení a příjemnou cestu!

    OdpovědětVymazat
  2. Marionnet, jestli bude můj sen inspirativní i pro ostatní "dlužníčky", bude to krásné a to teprve bude vše jak má být ! Ještě jednou moc děkuji i já zdravím :o)
    P.S. barvičku se mi nepovedlo úplně zachytit...moc jsem chvátala do práce ale barevně ladí krásně :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný blog, fotografie, bydlení a rodina. Váš muž je podobný mému tatínkovi. Opravdu se tu cítím moc krásně, děkuji za krásný zážitek ;-)

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Také se mi pufy líbí, říkala jsme si, že třeba jednou ho i uštrykuji ;-)
    Krásný dar i odměna !

    OdpovědětVymazat
  5. Aranelko, ten puff je parádní ... dostala jsi nádherný dárek .... Marki

    OdpovědětVymazat