neděle 2. června 2013

Čistý vzduch


Bojujeme doma s prachem. I přesto, že bydlíme ve čtvrtém patře, zrušili jsme všechny otevřené police s knihami a samozřejmě koberce. Bojujeme s ním. Nejvíc s takovým tím jemně poletujícím, který před koštětem a lopatkou letí dopryč a tak musím vytáhnout objemný vysavač a vysát a vytřít. A druhý den můžu začít nanovo.

Prostě a jasně, uvažovala jsem  JÁ o robotickém vysavači, který se bude lážoplážo pohybovat u nás doma. Jenže cena těch kvalitnějších je nechutně vysoká a ty levné asi nebudou nic moc. Nakonec v jeho neprospěch rozhodl fakt, že zametací robot je hlučný. Prý. Tak nic.

Ovšem můj muž se nevzdal a pár týdnu vyvíjel ač mírný ale neustálý nátlak. Zalíbil se mu jeden reklamní tah. Jedná se o statický kus čehosi, co stojí v koutě, je zticha a krom toho, že mu svítí maličké modré světýlko nedělá nic. Tedy krom toho, že by měl  přitahovat prach.
A jako bonus bude prý vzduch u nás doma ionizován.
Tedy jestli jsem to správně pochopila. Tak mi (mu) držte palce jináč poletí.
Pokud bude mít někdo zájem, budu o  funkčnosti zázraku s modrým okem informovat.

3 komentáře:

  1. Tenhle zázrak máme doma. Nebudu ani chválit, ani hanět. Velké místnosti, koberce, Viki. Prach máme stále, ale uvnitř toho přístroje je ho taky spousta. Omýváme tak za 3 - 5 dnů. Jak kdy, taky jak kdo vzpomene, že.A určitě je "lepší vzduch".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano funguje to. Pro mě nepochopitelné ale hlavně, že takový ten jemný létavý prach doma nemáme. Ještě by to chtělo další hračku, která by to dotáhla ...praní, vaření, montežehlo a další :oD

      Vymazat
  2. Tak my máme jinou pračku vzduchu a musím říct, že bez ní se děti neobejdou v období smogu a my s manželem v období pylových alergii! Je to paráda, navíc je s čidlem, které když ucítí smrad, jede na na vysoký výkon... Chvála takovým to strojům. Jen pokud máte na vodu, pozor na plísně, je třeba hlídat vlhkost v místnosti.
    Přeji mnoho čistého vzduchu!

    OdpovědětVymazat