sobota 15. června 2013

Domácí lučina

V první řadě děkuji Lucii. Bez ní by se ke mě nejspíš informace o domácí výrobě Lučiny nedostala.
Jestli máte Lučinu na chlebík rádi stejně jako my doma (nasucho opečený, lučina, šunka a na závěr snídaně tzv. snídaňový moučník :o)...nasucho opečený chléb lučina a brusinky) vřele doporučuji. Výroba je snadná a výsledek překvapivě vynikající.
Já využila nákup v akci..400g BIO jogurt Honllandia, zakysaná smetana 200g a sů. Toď vše, zamíchat a nakydat do utěrky, která je upevněná na hrnci. Do hrnce bude ukapávat syrovátka. Tak a nezbývá než čekat 24 hodin.
My byli nedočkaví, takže za pouhých 20 hodin má naše lučina krásnou krémovou konzistenci.
Něco jsme posnídali, něco uložili do krabiček. A to vše s dobrým pocitem, že jsme ušetřili :o)
 Jo a je to tak jednoduchý, že by to zvládla i naše Holy. Jenže ona je ochutnávačka, to by nám toho moc nezbylo. Mějte krásnou neděli :o)

6 komentářů:

  1. Mňam, to vypadá lákavě ... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju Lučinu, moc díky za tip, určitě vyzkouším ;-)

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, tak lucinu ja taky rada a urcite ji vyzkousim. Jen jeste jeden dotaz, musi to byt v lednicce? Asi jo, ze? Hezkou nedeli i tobe, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kateřino vyzkoušej, dle receptu prý v lednici být nemusí. Já jsem ale raději na noc do lednice dala :o)

      Vymazat
  4. Na tenhle recept jsem na netu narazila několikrát, ale ještě jsem nenašla odvahu vyzkoušet. Ale když to chvílíš i ty, Aranelko, dám se do ní!

    OdpovědětVymazat