středa 12. června 2013

Matička poránu

 Po noční jsem většinou už dávno v posteli. Jenže já dnes konečně navštívila doktorku Evu. Odkládala jsem to pár dní ale dnes svítilo sluníčko tak krásně, že jsem cítila příliv energie a dostavila se dokonce chuť řešit resty. Taková příjemná pozitiva. Tak tfuj tfuj ať mi to vydrží.

Cestou od Evy  jsem vystoupila z tramvaje na náměstí Republiky. A ejhle trh. Nemůžu si pomoct, připomíná mi to dětství, dřív takových trhů bývalo. A ta směsice,   vůně kopru a květin, ovčích sýrů a různých jiných pochutin s pestrými barvami vyšívaných ubrusů. Neodolala jsem, chuť na spánek jsem zahnala vynikající kávou z ruky odborníka. Vykouzlil na mém latte  krásnou rozetu. Tak se pojďte projít se mnou







 
 



a jedna svatba :o)
 
 
znáte macrons?...já tentokrát odolala.....
...a domů jsem přece jen něco nesla...Miletínské modlitbičky k hořské kávě, jak nezapoměl poznamenat pan prodávající :o)..nedávno jsme totiž o jejich vzniku vedli doma vášnivou diskuzi...tak nevím...vymysleli to prý pánové, kteří sedíc u restaurantu sledovali sličné děvy jak s modlitebními knížkami pochodují do kostela :o)
 A když už jsem byla v centru Matičky, nedalo mi a nakoukla do Kotvy
 proč? ...pro krásnou povívanou na  tyhle krásný boty. Tedy jenom se podívat, protože ceny jsou závratné ale jednou ...aneb začínám šetřit nejspíš na tyhle....
 ...nebo ty ?...
 ...a nebo ? :o)))


6 komentářů:

  1. ...krása :-D a Miletínským modlitbičkám nikdy neodolám. To bylo ale pěkné ráno :-) Romana

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná procházka:-) Miluji trhy! A Miletínské dobroty neznám, vypadají opravdu skvěle.....Krásný víkend Aranel:)

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko,
    trhům, té voňavé kávě a Miletínským motlitbičkám bych taky neodolala ... myslím, že bych zhřešila ještě víc než ty ... neodolala bych macronkám a asi ani tomu pivu .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Miletínské modlitičky pocházejí z Miletína..kousek od naší chalupy je to jejich tradiční pečivo ah osí se tím ceý Miletín:-)

    OdpovědětVymazat