pondělí 8. července 2013

Nepovedený nákup.....


 ...i tak bych nazvala naše dnešní snažení. Ale zase úplně z prázdnou jme domů nepřijeli. Prostírání s jemným proužkem. Už je prostřeno, jen světla málo, tak dofotím zítra.
A ještě lněný  pléd z Ikea za příjemnou cenu. To zabodoval můj muž :o)  Ten se hodí v horkých dnech místo peřiny a nebo někdy na stůl jako ubrus.  To co jsme chtěli dnes pořídit ale neměli, snad příště.
JO a ještě jeden nákup. Přes internet z domova. Lístky  na říjen....mého muže málem kleplo....do štúdia L + S  v Bratislavě :o)))))
 pár vzorků ze sladkého stojanu v Ikea.....a jeden černočerný karamel pro zlobivé dítě :o)

4 komentáře:

  1. Ten pled vyzera paradne...
    Ako zavidim tym, co nemaju Ikeu 400 km....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pléd jsem okukovala ještě když byl za hodně peněz...viz katalog...ale za dvě stovky jsme ho tam nemohli nechat. I když popravdě já nechala ale u kasy mi muž říká "ty jsi na něj tak zamilovaně hleděla, nešlo odolat"..takže to byl kup mého muže :o))) a je tak krásně zabalený, že se mi ho nechce rozbalovat :oD
      Ikeu máme kousek....ale zase to divadlo L + S je daleko, tak to budeme muset spojit s nějakou další akcí..termály v okolí a pod.

      Vymazat
  2. Aranelko, vemte to v říjnu přes nás :)))
    Koukni, zda něco není i v Brně, Olomouci či Ostravě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, už to vypadá na diagnózu :o))) spíš sladíme s návštěvou termálů v okolí Bratislavy :o)

      Vymazat