pátek 23. srpna 2013

Výlet na jih....

 ...ostrova. Nejdřív ale  snídaně ....
 
 ...a něco na cestu v místní tržnici...
 ...a frontička na pečivo v trgovině...ale není to nic stresujícího, uvnitř jsou tři šikovné usměvavé prodavačky, už znají přání :o)
 A potom, ve frontě stojí můj muž a já zatím nakukuju do uliček ....




 ...zamilovávám se do těch zákoutí...
 ..trošku jsem se zdržela, můj muž čeká i s "naší" číšnicí...usměvavou, zdraví nás  každé ráno hlasitě čaooo :o))

 ....elektromobil, jediné auto, které zde můžete vidět...tiché a maličké, projede i úzkou uličkou...






 Dnes se koná výlet...koupili jsme si mapku
 Nejdřív musíme dojít k našemu autu...rozhodneme se jít přes  kde trávíme dny....aspoň ji nafotím :o)






 Kolotoč naštěstí přes den nejezdí ale uhodí šestá večer a začne vyhrávat jakousi japonskou odrhovačku a prcháme :o)))

 Opouštíme městečko Cres...
 ...silnice krásná....

...zláká nás ale dobrodrůžo..sjedeme jednou úskou silnicí k moři...snad nepotkáme auto v protisměru :o))

 ...na konci je pláž
 ...a jedno moc pěkné stavení...to by byla dovolená ...
 ...vracíme se na hlavní silnici a pokračujeme dál...měli jsme ještě jednu zastávku v kempu, fotky mám ...fotek mám totiž strašnou spoustu :o)))...

 ...takže dorazili jsme na pláž jednoho nafoukanějšího hotelu...podívali se jak se jeho obyvatelé sluní. Plavčík ná nás přátelsky mává, že můžeme zabrat volná lehátka. Tak super, opalujeme a plaveme...moře zde o poznání teplejší
 Cestou ještě projedeme městečkem Mali Lošinj
 ...je pěkné, hodně podobné městečku Cres ale Cres je hezčí :o)))
 Za jízdu autem v městě zaplatíme 5kun. Když to stihnete do deseti minut (myslím) tak to máte zdarma ale já vám garantuju, že nestihnete :o)))
 No večer doma....na Cresu v Cresu....jsou zde nějaké trhy...místní prodávají  hlavně tradiční cukroví, olivové oleje, fíkovou marmeládu...
 ..i se tančí...
 ...fontána v provozu...
 ...a rybáři na nás mávají, dáme sklenku na dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat