čtvrtek 24. října 2013

Ještě chvilku počkej...

 
 to slýchám ve dnech volna. Pepovi neustále zvoní telefón a pak zase někam odbíhá a znova se vrací se stejným požadavkem. Jsem na to zvyklá ale dnes mě to zlobí. Venku totiž svítí nádherně sluníčko a noha začíná poslouchat. (nasadila jsem léčbu Hnízdilku..dle pana doktora celostní medicíny, který mě navedl na myšlenku silou vůle odehnat bolest a tak se povedlo, kolenu jsem domluvila ...bolest huš...a fakt to pomáhá :o) ) Ještě chvilku počkej jsem dnes slyšela fakt hodně krát k tomu mimořádně ucpaná Praha a tak nám dnes cesta trvala téměř dvě hodiny. Fakt. A tak jsem nestihla jet s holkama na píchání uší...Elenka už má a dnes byla na řadě Miška, která původně měla taky ale bez náušnic dírky zarostly. No tak už jen počkat než se vzbudí Elenka a dorazí holky a mohli jsme se chviličku pohrát a pomazlit. Dnes se mazlinkovala i Miška ale fotit ne. Tak příště...třeba :o)

 
 
A ve finále jsem vyzkoušeli i nové čepulky...to bylo něco, modelka zrovna čepice nemusí....no a něco bylo  malé, něco větší...něco i je akorát...hlavně mám poměřenou hlavinku tak se můžu pustit do další práce  :o)

6 komentářů:

  1. Aranel
    to není možné, jak už je Elenka veliká !
    A fotečky s dědečkem jsou moc povedené , stejně tak jako čepičky :-)
    Jsi fakt dobrá háčkařka !

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná modelka! A s dědou jim to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Elenka je krásná modelka a čepičky jí moc sluší.
    A ta fotka barevná fotka s dědou je prostě nádherná.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je tak úžasná a barevná fotka s dědečkem, tam je všechno, ten cit... kouzlo okamžiku! Nááádhera!

    OdpovědětVymazat
  5. šikovná si moc!
    Modelka je kočka!!
    a přeju ať noha nezlobí

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s Lenkou, ta fotky dědy s vnučkou je krásná a opravdu dojemná.

    OdpovědětVymazat