úterý 1. října 2013

Mezinárodní den


 Ráno mě v práci přivítala živá socha. Jejím úkolem nebylo jen bavit mě a cestující ale přilákat veřejnost  na moc prospěšnou akci. V OC Letňany bude měsíc v růžové ... jedná se o propagaci prevence a boje proti rakovině prsu.
 
A po práci moc příjemné setkání s Mijou.  Ještě, že ty blogy máme :o) Miluju ten pocit, když se z virtuálního světa vynoří skuteční lidé a stávají se z nich  dokonce přátelé.

(Aniž bychom tušili :o))), že dnes je světový den vegetariánů (on je 1.10  i mezinárodní den seniorů, hudby a dokonce kávy) navštívili jsme vegetariánskou restauraci s vtipným názvem U mlsné kafky (nenašla jsem odkaz na jejich stránky, třeba je nemají ale restaurace se nachází na Florenci směr Karlín, rohový dům před viaduktem. Příště víc nafotím, mají totiž puntíkaté zdi ...nemohla jsem se vynadívat :o)))
Přesto, že v restauraci bylo poměrně živo, usadili jsme se a po sérii čajů z čerstvého zázvoru nepohrdli dobrou manou. Rozhodně se sem ještě vrátím, vrátíme. Je zde sice trošinku zvláštní obsluha ale rozhodně milá a pozorná. No  a vůbec asi nebude naškodu  v mém případě přehodnotit jídelníček. Začínám trošku koketovat se zelenou, tak uvidíme :o)


A tady je překrásný dárek přímo  z rukou Miji. Vůbec nechápu jak je možné něco tak krásného vytvořit.. Panenka, krásně podzimní je mi milá od první chvíle. Jen zatím nemá krasavice jméno :o)

Mijo děkuji za krásný večer, snad nemáš díru v hlavě a těším se na naše příště :o)








 








2 komentáře:

  1. Hele....od piatka budúceho týždňa do asi utorka budem v Prahe. Ešte neviem presný program, ale čo keby som si našla nejakú hoďku voľna?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele..to je super...můj mail lydia11@seznam.cz ...teším sa Lýdia :o)

      Vymazat