pondělí 7. října 2013

Nabídka pro Bratislavu

na některé sny si musím počkat. Jedním z těch mých divadelních a zároveň nenaplněných  je představení Shirley Valentine s vynikající Zuzanou  Krónerovou.

Vstupenky jsem pořídila v předstihu, kdy jsem ještě netušila, že  27.10.2013 opravdu do Bratislavy nepojedu. Taknějak člověk míní a život mění. No nic, jsou horší věci v životě...mnohem horší.

Každopádně, nechci nechat vstupenky propadnout a nabízím ...pošlu je kamkoliv...kontaktujte  mě nebo vaši přátelé na   lydia11@seznam.cz


a já budu doufat, že snad někdy příště :o)

6 komentářů:

  1. Ahoj Aranelko! Vstupenky bohužel nechci ( i když bych tuze ráda), jen letím pozdravit :) Poctivě pravidelně nahlížím, zjišťuju, jak už je Elenka velká a nad fotkama ( hlavně jídlovejma ) slintám :). Měj pěkné dny a zdravím i rodinu!
    P.S. Mmch. Andulka andělková je Ládi Angeloviče teta :)
    Zdravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marionnet rodině vyřídím nebo si přečte sama :o)) moc ti děkuji. A Andulce andělkové pěkné pozdravení, má moc prima synovce ! a ještě...svět je malý, že ? :o)

      Vymazat
  2. Aranelko, já sice lístky do Bratislavy nechci, ale touhy máme podobné.

    Já zase toužím vidět Shirley Valentine, Římské noci nebo Filumenu Marturano se Simonou Stašovou. Jenže kdykoliv má být u nás v Plzni, tak už neseženu lístky. Ale doufám, že se mi to jednou povede.

    Se Simonou Stašovou máme společnou lásku k Itálii. My s manželem Petrem Itálii milujeme, však také poletíme příští rok do Říma už po třetí. A pořád je tam na co koukat a nad čím žasnout. V Itálii jsme samozřejmě viděli i jiná města než jenom Řím.
    Ale Roma je Roma.
    A jaký milujeme film, no jasně Prázniny v Římě s Gregory Peckem a Audrey Hepburn. To můžu vidět po miliontý a pořád mě to znova a znova uchvacuje.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo doporučuji Shirley Valentine...ty ostatní taky dobrý ale tohle představení je top a také onewoman show, čili jen ONA. Viděli jsme již dvakrát a tak jsem zatoužila vidět i Zuzanu...užít si ji a samozřejmě nesrovnávat :o)
      Moc zdravím

      Vymazat
  3. Milá Aranelka,
    tu sa hlási Bratislava !!!!! milujem Zuzku Kronerovú vo všetkých podobách..... napísala som aj na mail.ďakujem predom pokiaľ je ponuka ešte aktuálna.Eva

    OdpovědětVymazat