pondělí 11. listopadu 2013

kafe s Elenkou

Dnes jsme využili lákavé nabídky, hlídat Elenku tak trošku netradičně v centru města. Po třech nočních to chtělo ale nejdřív kafe.
Touhle fotkou jsem vlastně napráskala svého muže...dal ochutnat :o))
a zdá se, že do budoucna bude kafíčko chutnat :o)
pssst ...rodičům to neříkejte !
a pak jsme vyrazili na krátkou prochajdu po Karlově mostě
Cestou domů mi cinkla sms v mobilu ...dnes předprodej v MB, tak se doma jen otočím a jedu na Malostranské náměstí podruhé. Ještě že tak,  to jsme mohli pod stromečkem  brečet :o)  Vzala jsem to rovnou do Kalichu a vyzvedla rezervaci na listopad, představení Mauglí a pěšky na Václavák...mám tak ráda přírodu ale život v Praze je tak úžasný...a že jsem už fakt měla dost, sotva pletla nohama...stačili dva kluci a pár bubínků...strhující, úžasné a to vše zdarma.
A doma mě čekala večeře...chleba s máslem a dvě vajíčka na hniličko...zapito sklenkou vína, víc nevím :o)

3 komentáře:

  1. Elenka v všech čepičkách vypadá úžasně.
    Ač nejsem pražák nebo Pražák, fakt nevím co je správně, historickou Prahu mám ráda. Miluju Vyšehrad.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  2. Tú Prahu Ti závidím. Nieže by som sa chcela presťahovať, aj u nás je krásne. Ale sem tam sa prejsť po starom meste alebo Karlovom moste by bola paráda. Škoda, že je to tak ďaleko. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Kafe s Elenkou :-) - babi vychází z moudra "Co se v mládí naučíš.." ;-), že?

    ...a Mauglího si dáme taky- na Silvestra! :-)

    OdpovědětVymazat