pondělí 9. prosince 2013

Zapojte svého muže

stejně jako to dělám každý rok já...taková speciální prácička...klade plátky mandliček na potažené cukroví. A  strašně se každý rok na to těší...a vyptává se kdy jakože nastane ta jeho chvíle  :o)

Dnes po třetí noční ...to je ryzí radost...hurá sprcha a hurá pyžámkovej den. V takový den nic nemusím a můžu všechno. Můžu se jen tak válet a spát což se předpokládá.  Pak si můžu klidně i žehlit nebo matlat cukroví.
Ale  hlavně...můžu si dát grog a dívat se večer  na ČT art.

10 komentářů:

  1. Já zase toho svého zapojím do louskání ořechů:-) U pečení jsem raději sama. ahoj a hezký a pohodový večer. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. celé to trvá deset minut...jednou za rok, to se dá :o))) i já přeju pohodičku

      Vymazat
  2. Můj muž mi pomáhá dělat ořechy, a náhodou já to mám ráda, povídáme, ochutnáváme... je to fajn ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Muže bych zapojila, kdybych nějakého (hodného) měla.

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle můj taťka rok co rok dělá rohlíčky, je jich snad dvacet plechů a jsou výborný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám kamarádku, která vůbec nepeče protože její tatínek peče neustále...nestíhají ani konzumovat a je to vždy vynikající a úhledné jeden kousek jako druhý i řezy krájí na droboučké obdélníčky-jednohubky :o)

      Vymazat
  5. Aranelko, ty máš táááák šikovného mužského ..... já si na tuhle zodpovědnou práci volám děti .... pečení zdar !!! Pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat