čtvrtek 16. ledna 2014

Vlk z Wall Street

V poslední době se naše návštěvy kina zhustili. DiCaprio není dle mého  rebříčku nejlepší nebo dokonce nejkrásnější herec
 (můj  TOP je pořád třeba Harvey Keitel , zrovna vynakládám velké úsilí abych získala co nejvíc filmů s ním...už mám dva a třetí je na cestě..juchůůů, pak už jen aby bylo venku nevlídno a budu si pouštět jeden za druhým)  ale abych se vrátila k vlkovi DiCaprio mě nadchnul, teda svým hereckým výkonem, byl perfektní !!!
 Film byl docela dlouhý, nabitý tím americkým nadšením ze kterého jsem nebyla nadšená já. Je dobré skouknout ´film s touhle tématikou, člověk když jde z kina domů tak si uvědomí jaké je to fajn být tak normálně chudý :o)))

3 komentáře:

  1. Byt tak normalne chudy je fajn aj nie iba cestou z kina...
    Ake caro rovnakych slov s inym vyrazom medzi nasimi tak podobnymi jazykmi...

    OdpovědětVymazat
  2. Lea mám taky ráda.

    Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. "jaké je to fajn být tak normálně chudý" - to já bych právě raději byl tak bohatá a prožívala takovou jízdou jako Belfort ve filmu :)

    OdpovědětVymazat