úterý 25. února 2014

Drž mě pevně, miluj mě zlehla

 Děkuji svému kolegovi-přes věkovou hranici i kamarádovi :o) Tomovi. Díky němu zasedne celou řadu parta z práce, k tomu přátelé a ještě skvělý bonus ...konečně jsme se po delší pauze viděli s mou zvláštně pořízenou sestrou :o). O pauze jsme stihli probrat kdeco.
A byl i marod, vše je na dobré cestě :o)

vidět hrát a dokonce i tančit pana Lubomíra Lipského je pro mne veliký zážitek !
 Představení Divadla ABC dle  knihy autora u nás hojně čteného Roberta Fulghuma. Kdo četl ví, že se zde prolínají  životní příběhy...a to je zajímavé téma... návštěvníků tančírny
Přiznávám, knihu bych nedala ...tohle není úplně moje káva.... ale divadelní představení jsem si přála vidět. Už jen proto, že se během tančí tango a pro to já mám slabost. A zase pozor nepraktikuji ale moc se mi líbí i ta filosofie kolem. To jsem celá já :o)

Před pár lety mě i mého muže zaujal dokument, který vysílala ČT...nachází se v archívu....ZDE  oslovil nás silně, tak třeba v příštím životě ...už se těším :o)))
V představení se nejen hraje divadlo, hraje i kapela ...živě ! a  tančí (spolupráce s Caminito.cz ale i zpívá. (nás oslovil  hlas Radky Fidlerové.)
.
Představení je milé. Někomu se možná bude líbit moc ale já už vím, že se taky někomu nelíbilo ale prý vůbec. To je pak těžké někomu něco doporučit.
Ale asi tak...riskněte to, nebojte se jít do divadla !



4 komentáře:

  1. Milá Aranelko, děkuji za recenzi.... představení mám v plánu vidět, hlavně a snad jedině kvůli argentinskému tangu. A taky se bojím, abych nebyla zklamaná... tak čekám :)))))). Nejde mi zobrazit odkaz ZDE... Pokud je to pořad jen a pouze o AT, o nadšencích, kteří se schází a tančí... tak na ten myslím obden - ha ha. Ale taky vím, že jako Ty - v příštím životě. Moje operovaná páteř by mi nepoděkovala. Tak se tam třeba příště sejdem.. už se těším. pa Lenka - občasná dopisovatelka a čtenářka super blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenku zkus zkopírovat a dát do vyhledávače
      http://www.ceskatelevize.cz/porady/10169998964-tak-se-tanci-tango-argentino-v-praze/20856226710/video/
      No ano, nemusíme všechno stihnout nyní, co bychom dělali v těch dalších životech :o))) Hlavně ať operovaná páteř nezlobí a plní svou funkci jak má ! těším se na další koment a zdravím !

      Vymazat
  2. Knížku jsem četla. Měla jsem zpočátku obavy, přece jen nejsem fanynkou Fulghumových kniha a slyšela na ně tolik oslavných ód až jsem se dostala do stádia - "tak tohle určitě ne". Nečetla jsem tedy žádnou jinou, až tuto. A proč? Naprosto mě dostala obálka knížky. A nakonec i knížka. Po dočtení jsem měla nutkavou potřebu si koupit boty na tango. Je to pro mě tzv. pocitová knížka. Po dočtení jsem měla pocit, že "život má smysl". Zní to hrozně, já vím. Možná že kdybych to v uvozovkách četla od někoho v recenzi, bylo by to důvodem, proč to v žádném případě nečíst... leč stalo se a jsem ráda :) A představení? Myslím, že bych byla spokojená už jen kvůli živé hudbě. A třeba se někdy podaří...Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko mám to naprosto stejně. Nesdílím to nadšení s masami a buď si počkám na odstup nebo to úplně zavrhnu a čtu si svoje. Tuhle si ale asi taky přečtu :o) Mám ráda, když se osudy lidí náhodně vybraných prolínají ....mám ráda i film I koně se střílejí (též z tančírny ale trochu jinak ...drsněji)..a proto mám ráda i film Smoke. Jo a živá hudba během představení je parádní !!!

      Vymazat