středa 12. února 2014

Mám nadpracováno

Po pracovní noci ještě návštěva endokrinologie.
Nyní už na  mě čeká pár dnů volna.
Marod je po zákroku.  Snad ho pustí co nejdřív.
Elenka je zlatíčko.
Užívám si její miloučké přítomnosti.
Jsem moc ráda, že tu nejsem sama.





7 komentářů:

  1. Elenka je zlaticko a drzim prsty marodovi...

    OdpovědětVymazat
  2. Přejeme Pepovi, aŤ s e hojí podle plánu!!

    OdpovědětVymazat
  3. Elenka je andílek a také držím palce marodovi!
    Už jsem konečně objevila paní u které byl koupen ten můj bílý domeček:-)
    http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=105601
    Hezký den.Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Marodovi přeji brzké uzdravení a malá Elenka je zlatá :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce marodovi Pepovi ať vše probíhá dobře a rychle.
    Vnučky a vnoučkové jsou balzám na duši.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  6. Elenka už chodí? Vždyť se nedávno narodila?! Opožděně přeju manželovi brzké zotavení.

    OdpovědětVymazat