středa 19. února 2014

Modrej

 ušitej včera.
(ušila jsem i dvě výplně do kulaťáků)


 Manžel po podrobném zkoumání zjistil, že se jmenuje Lojzík.
Šlape si na jazyk.
Má všechna dis...
Nikam neuteče.
Je nedokonalej ale straaašně hodnej.
Je pořád dobře naladěnej a nevadí mu fotbal v TV :o)))
A prý vůbec, má rád sportovní pořady.

 A prý ho nemám nikomu dávat :o)))
Včera prázdné kolo.
Děkuji panu taxikáři, že mě mohutným mácháním upozornil.
Rychle servis. Vlastně pomalu a co nejblíž.
Nejblíž měl jen do 16.
V dalším mě uvítal pan živnostník se slovy "ach jo"  (proč živnostníci v naší zemi, když jim přijede práce  nekříčí hurá ??? ) nakonec opravil, nebylo píchnuté.

S marodem cvičíme



9 komentářů:

  1. Modrej-dobrej a Ty taky! Zdravím rekonvalescenta i Tebe ! M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je ale krááásnej a jak ma velky srdce! A ta zidle...aaach....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný společník! toho bych také brala! :) Simona

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko,
    já se také přimlouvám, aby zůstal doma !
    Perfektně k sobě ty dva chlapi pasují ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Modrej je dobrej a krásnej.
    A s těmi živnostníky máte pravdu Aranel. Chtěli jsme dát dlažbu do předsíně. Mysleli jsme si naivně, že nám řemeslníci ruce utrhnou. Opak byl pravdou. Nakonec jsme sehnali kvalitního obkladače, ale byla to fuška.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  6. Je úžasný! Chodím se na něj od včerejška dívat, spolehlivě vykouzlí úsměv na tváři :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ach jak jste šikovná, také bych tak chtěla umět potěšit sebe a ostatní. Vždy, když vidím váš nový kousek, cítím "krásno" s velkým vkusem a cit pro barvy!! Děkuji za vaše nápady, opravdu krásné. Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že se vám Modrej Lojzík líbí :o))) nápadů ještě v tomhle směru mám jéje, jen ten čas. A jelikož očekáváme návštěvu, musela jsem na chvíli zavřít dílnu Bába, tak zase třeba příští týden :o)

    OdpovědětVymazat