neděle 2. února 2014

Několik

nocí po sobě.
Říkám si ....sobecky...jak se mám. 
Od té doby co nás opustila Maruška...a bude to příští měsíc už rok.
Můžu jít hned spát.
A můžu spát dlouho. Tak dlouho, že za chvíli jdu za chvíli zase do práce.

Poslední ráno cestou domů se mi objeví velký úsměv na tváři. Nezadržitelně.
Už jen....vyvenčit Holynky, dlouhá sprcha, trocha toho brouzdání po netu a spánek. Mám se.

Co jsem ale  stihla mezi ...je odpolední  sledování filmů ze záznamu.

Tak třeba ...dala jsem si závazek, že musím vidět co nejvíc filmů kde hraje můj jeden z top ..Harvey Keitel
Viděla film Lulu a také Jako dým ...HK společně s  Kate Winslet  (můžu půjčit....ovšem film SMOKE po kterém prahnu  jsem  ještě nesehnala, ten bych si půjčila zase já ...moc ráda)

Další....báječný film... Obhájce. To abychom si zase připomněli jak skvělý herec je Matthew McConaughey. A také proto, že se chystáme do bijáku na film Klub poslední naděje, kde hraje hlavní roli. Líbil se i ve filmu VLK Z WALL STREET. Příliš amerikanismů a je delší než bylo třeba ale jsme rádi, že jsme viděli.

A užili si film, který nás jak to říct...silně oslovil ...s názvem Pozemšťan. Doporučujeme.
Tak takové byly uplynulé dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat