pondělí 17. února 2014

Vlajky

 pro Elenku.
Nevím přesně  k čemu slouží ale často se s nimi setkávám zejména na zahraničních blozích. Předpokládám jen tak na ozdobu zdi nad postýlkou...třeba.
Ušila jsem se zbytků...zbytečků...i pidikousíčků. V tom je mi vzorem Jeve, která z odloženého pánského oblečení dokáže ušít organizéry a přitom právě využívá všechny zbytky zbytitěčky.
Tak i já odkládám kousky i kousíčky látek i šňůrek a chválím u toho Ikea pytlíky na suchý zip ve všech dostupných velikostech.
A chválím řezací kolečko.



Takže dílna BÁba jede. Není to žádné super extra ale baví mě to a snad trošičku potěší i maminku Elenky. Protože z těch látek už mají ušitý potah na dětské TV křesílko a pufík a podsedáčky na židličkách a slepici a husokachnu a polštářek u Elenky a míč....prostě všude na všech věcech pro Elenku se opakují tyhle látky a barvičky...viz štítek dílna BÁba :o)
Jo a pacient se cítí dobře. Chutná mu :o))
Na zítra mám odsouhlasenou dovolenou jupí

12 komentářů:

  1. Aranel,
    tédy ten šicí salon Bába ten teda jede!
    Krásně jsi si s vlaječkami vyhrála a sady ty jsou nejlepší :-)
    Já se konečně také pustila do šití zvířátek, tak snad budu pokračovat v šití rychleji!
    Plánů plno a vlaječky také ještě nemáme, ale ten míč myslím nedám, budu si muset pro něj přijet do salonu na Čerňák ;-)
    Krásný prosluněný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko Bába se snaží no :o)) I já mám plánů hojně jen to momentálně nestíhám...třeba tiskání na textil, to bych si vyzkoušela moc ráda :o) I tobě krásné dny !

      Vymazat
  2. Vezmu to od pacienta: Brzké uzdravení přeji! ... přes nádherné židlokřeslo: Úžasné... pokračuju báječnou švadlenkou: Šití nemá chybu a kombinace barev je jemná, něžná, sladěná do puntíku... a končím konstatováním, že i když Ikeu mám takřka zmáknutou, netuším, co jsou pytlíky na suchý zip :o). Pěkné dny a pozdravení všem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marionnet moc děkuji a pacientovi vyřídím ale dnes dal i delší procházku a jak už jsem psala chutná mu, to znamená, že je vše na dobré cestě :o)
      Pytlíky na suchý zip...míním tím plastové sáčky ISTAD ve čtyřech velikostech. Na zbytečky přízí, kousíčky látek a podobné titěrnosti se mi osvědčily. Vidím co je uvnitř a nemám nepořádek :o) Moc zdravím !

      Vymazat
  3. Aranelko,
    při pohledu na všechnu tu krásu se mi chce zpívat " Bába, bába jede ...." !!!! Nádhera !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Nadhera, "zaves" se moc povedl! Kresilko je take uzasne a polstar z minuleho prispevku na nem krasne vynikl. Moc zdravim M.....

    OdpovědětVymazat
  5. Vlaječky jsou povedené, taky mám vždy radost a využiji vše co naškudlím a je mi líto vyhodit. Čepičky pro Elenku mají vždy své kouzlo :o) Jana.....myslím,že též HOPO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé fakt HočoPočo? tak to je super ! a děkuji, učím se :o)

      Vymazat