neděle 16. února 2014

Zimní sluníčko

 Už se zdálo, že mě moje háčkovací mánie pomalu ale jistě opouští. Během krátkého osamocení doma jsem vyváděla různé jiné věci. Zejména úklid v prostorách pracovny mého muže byl nutný. Bohužel nebyl moc úspěšný. Netuším dost dobře co můžu a nemůžu vyhodit. Něco málo se ale povedlo a tomu všemu nyní kraluje nová kancelářská židle se síťkou v zádech a opěrky na ruce. To ta stará neměla.
I když podle Pepy byla samozřejmě ještě výborná :o)))
 Pustila jsem se včera večer do háčkování kulatého zimního sluníčka. Už dlouho mi leželo v hlavě. A protože i já mám svou novou židli a svůj pidi pracovní koutek v obytné zóně,  rozhodla jsem se ji obdarovat nějakým novým polštářkem nebo možná i podsedákem. Všechno samo domo, toť jasné ...nad slunce.
Tohle slunce by mohlo avizovat i trošku jaro protože ten žlutý střed může evokovat žloudeček ...vajíčko...nový život, že :o)

 
Polštář má pruhovaná zádíčka ...v totožných barvách...se zapínáním si hlavu nelámu, všívám sucháček
 Mějte krásnou neděli  ! ...já jdu ještě ušít podsedák na manželovu židli. Koupila jsem nedávno modrou látku ve slevě ani nevím proč. No nyní už vím, úplně stejná modrá jako potah kancelářské židle, tak to nemá chybu :o))

6 komentářů:

  1. Dobrý nápad se žlutým sluníčkovým středem:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko, nádhera ..... vypadá to krásně ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Myslim, ze sa ti to podarilo... Domace slniecko...

    OdpovědětVymazat
  4. mám ráda věci s příběhem :)

    krása (naše Cácory aktuálně usínají s domečkem od tebe :)

    OdpovědětVymazat
  5. Aranel!! To nemá chybu!! Já chci takýýýýý :)

    Hezký zbytek týdne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera!! Ta oranžová s šedou nemá chybu!! Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat