pondělí 24. března 2014

Dovolená snů

může vypadat i tak, že ...ehm zaspíte do práce.  Vlastně ....spíte spánkem spravedlivým, protože si myslíte, že máte mít dnes noční.
Ale chyba lávky, ráno vás čekali v práci :o))

Zatím kolegové nechali pracovat svou fantazii ...a tak mě viděli v nemocnici po těžkém úrazu, viděli zkomplikovaný zdravotní stav mého muže, který byl nedávno na operaci s ramenem. Veselejší vize se týkali alkoholového opojení, které jsem si měla přivodit na sobotním Barování :o))) a dokonce padla myšlenka na  drogy pod jejichž vlivem ležím někde v propasti.
Prostě napadalo je cokoliv,   jen ne to že jsem já která chodí vždy a všude včas, by prostě a jednoduše spala :o))

Zaměstnavatel měl pro mou dnešní absenci pochopení. Ono se to ve směnném provozu lidem stává.
Udělil mi poslední den staré dovolené. Původně jsem si ho chtěla vzít až bude pěkně. A dnes lilo jako z konve.
Ale co, říkám si že všechno je jak má být. Nakonec se ukázalo i to sluníčko a byl to docela pohodový dovolenkový den. Vyspala jsem se do pohody :o)

3 komentáře:

  1. ...stává, vím od Míry. To je fajné, že sis odpočinula...tělo si evidentně řeklo :).

    OdpovědětVymazat
  2. Já si kolikrát říkám, že by bylo fajn udělat si den volna a prospat ho. Nebo se tedy vyspat do sytosti. Je to můj sen. Těším se, že až děti vyrostou a budou samostatné, splním si ho!


    OdpovědětVymazat