středa 23. dubna 2014

GOLEM

Divadelní představení, které se nehrálo v klasickém divadle či klubu ale ve vile. Přesněji vila č. 858, Praha 7 Ostrov Štvanice.
Vstupujeme postupně ve skupinách. Dostáváme instrukce a klobouk na hlavu. Kdo má klobouk je divák....divák se může do dění zapojit ale nesmí mluvit a to po celou dobu ani v případě, že si u baru objednává pití  :o)



















Byl to zvláštní zážitek. Někomu se líbil a hodně. A někomu nelílíbil a taky hodně :o) Já byla zmatená  a stejně tak jsem pobíhala po vile. Zvídavě jsem otevírala dveře a vstupovala do děje. Někdy jsem do děje vstoupila aniž bych chtěla ...to většinou :o)))  nechala jsem se unášet fikcí až hororových příběhů, lásky a životních pádů, které vystupovaly z temnoty prostoru kolem mě. Nechala jsem se unášet a unášela jsem se ještě cestou domů v metru, když jsem slyšela promluvit ve vlaku cestující a u mě se dostavil pocit, že ještě pořád se hraje :o)
Dr. Savioli
 Porozuměla jsem až když jsem se přestala snažit rozumět. Pro mě silný zážitek.
zatím co se snažím navštívit v podkroví Golema tak venku strašná věc...mord

mikve

poprava

děkovačka
 


6 komentářů:

  1. Teda Aranel, ač jsem milovnice divadla, tak tohle bych asi vydýchávala ještě hodně dlouho.
    Ale určitě to byl zajímavý zážitek.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  2. TY fotky jsou husté!!

    Předčí i vyprávění.

    Mám ráda takové nápady :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Aranel, to je naprosto úžasné a ničivé ;-) - bez váhání nasazuju klobouk a vyrážím za divadelním dobrodružstvím ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji vám všem za komentáře. Zážitek to tedy byl hodně silný...ještě z něj pořád čerpám, žiju ním :o)

    OdpovědětVymazat
  5. To zní hodně zajímavě (i trochu náročně). Ani nevím, jestli bych to dala. Musí být složité - sledovat děj a snažit se nic nepřehlédnout. Já se teď chystám na "Musíme si pomáhat". Už se moc těším.
    http://www.i-divadlo.cz/divadlo/divadlo-na-jezerce/musime-si-pomahat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala :o) ...A Jezerka nikdy nezklame. Už se těším na příspěvek o představení ...o Macháčkovi...o Vladykovi i Lence a dalších....a harmonika Bihári hmhm zní to hodně zajímavě. :o)

      Vymazat