čtvrtek 8. května 2014

Závislosti

 Dnes jsme se alespoň na chvíli sešly s Lucií a  Sofinkou Fíkovou.   Krátké poklábosení v restauraci ...a rychlé nakouknutí do centra Prahy, než holkám začala ve Stavovském divadle Zlatovláska....kde vám jídlo nenosí protože si sednete ke kolotoči a berete si co vám malé zrádné talířky nabízejí.
Já se nezapojila ...a Lucie se Sofi volily Bento, to až odpoledne s mým mužem na Černém Mostě.
Měli jsme to v plánu už delší dobu a dnešek  byl tím pravým.
Takže nákup nezbytností do domácnosti a pak žravý kolotoč,  na kterém by si člověk vypěstoval závislost víc než je třeba :o)
 A Lush. Firma, kterou jsem míjela. To musí přijít kamarádka z Hané aby mi otevřela oči :o)
 A já moc děkuji za krásné dárky !!!
Na té voňavé věcičce, která se tváří jako mýdlo ale omyl je to masážítko Therapy...s bááááječnou vůni....jsem lapená do sítě a  míním této závislosti úplně propadnout. A pískomil čeká na svou premiéru :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat