čtvrtek 3. července 2014

Mirrage

bag ...moje první.  Má jméno Naomi mini a konečně dorazila :o)

Původně jsem byla Lucií Fíkovou upozorněna na tuhle.
Jenže my jeli na dovolenou a říkala jsem si, že třeba v Maďarsku bude nějaká jiná, tam ostatně kabelky mívali i mívají pěkné, zajímavé. Ale tentokrát nic pro mne.
Prostě jak už se to v životě stává všechno špatné k něčemu dobrému. Po návratů domů sem zjistila, že Mirrage má Naomi  v novém barevném provedení, k ménu šatníku lichotivější, vhodnější...prostě jsem si ji hned objednala ..a čekala a čekala ...až jsem se dočkala...je krásná  :o)
 její hvězdné futro mě trošku zaskočilo ale puntík v červené se tam najde a to je důležitý :o)))


 Tak a nyní si můžu do ní dát vše potřebné. Když netahám sebou velkou kabelu do práce. Nebo když není nutné nosit sebou zrcadlovku. Prostě do kina, na prochajdu nebo na návštěvu blízké restaurace



A můj pohotový manžel poznamenal...ještě by to chtělo botičky, šatičky ...on mi prostě taaaak rozumí :o)))




5 komentářů:

  1. jo, ta je přesně pro tebe! ...a bez háku ani ránu, co? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Lýdie,
    uff, to jsem si teď oddychla ;-)
    Já v první chvíli myslela. že už i ty šiješ kabelky a hned napoprvé takovou krásnou!
    Puntíky i hvězdičky fakt můžu, takže tahle je úplně nejhezčí ze všech :-)
    Tak honem, honem běž jí provětrat do víru velkoměsta !
    Jo a ty šatičky a botičky k ní úplně vidím :-D

    OdpovědětVymazat