čtvrtek 24. července 2014

Péče o Nelynku

 nápadně připomíná péči o miminko :o) dokonce jsem dnes volala Ženě aby poradila, který krém by doporučila na opruzeniny :o)))
 Muž dnes zvládnul sám s Nelynkou kontrolu na klinice.

 Popisoval to ale jako velké drama.
Nela se doktorů nebála ale měla logicky strach z toho, že ji tam manžel opět nechá. Sápala se prý na něj  a olizovala mu obličej.

Druhé drama se odehrávalo doma, protože Holy měla taky strach, že jí Nelynku  opět odvezl pryč. Dovedu si představit jak máma Holy dokázala řvát doma po celou dobu co byli pryč.

Doma se pak vítali prý snad půl hodiny.

Pan doktor vyndal Nelynce stehy. A taky naučil manžela jak ji pomoct, při močení ...močový měchýř musí být po vyčurání  úplně  prázdný. Je to teď strašně důležitý. Teď večer jsme to zkoušeli a jde nám to !
 Tak a já byla dnes opět v práci. Už jsem tam nějak víc než doma a do půli srpna bude i hůř.  Pak se uvidí.
 V mé práci vidím jak lidé chvátají sem a tam. Mnozí z nich se zastaví aby ode mne získali informaci kam a jak a také za kolik. A to, že v naší zemi je procentuálně víc  morousů nemusím zvlášť zdůrazňovat. Někdy prostě není lehké lidem vyjít vstříc.  Dnes ale do dveří vstoupila paní milá, která čte můj blog. Popřála Nelynce brzké uzdravení a taky mi přinesla tyhle dvě krásně vonící paličky levandule.
Pinkali :o)...děkuji tisíckrát !!! Dojala si mě :o)  Jak vidíš už se pěkně zabydlují a překrásně voní !


Děkuji vám všem, kterým jsem ještě  nestihla odpovědět. Moc vám všem děkuji za milé komentáře a povzbudivá slova. Jestli se Nelynka rozeběhne, bude to i vaše zásluha. Mějte krásné dny :o)



Žádné komentáře:

Okomentovat