středa 30. července 2014

Velbloud v jeansech

 
to je pracovní název nově vznikajícího šátku. K jeho jménu mě inspirovaly barvy,  k opravdovým jeansům ale bude opravdu barevně ladící. A bude velký, větší než šedý.  Ten prostě  bude !
 
A aby práce šla lépe od ruky...jeden můj a tři půjčené. Lehučké a malé. Kde jsou ty časy kdy jsem vyhledávala na netu háčky s puntíkatou rukojetí :o))) ...ale i ten si pořídím, jen co ho někde najdu, puntíky jsou moje slabost. Nyní se ale těším na práci, kdy mě nebude bolet ruka :o) prostě  velká radost,  děkuji Míšo, jsi zlatíčko  :o)
 
 
 A o Nelynce ...aby bylo jasno jak my o tu naši Nelu pečujeme. Tohle je práce mého muže. Ujal se dobrovolně olepování otvoru pro ocásek na pleně a já jsem mu za to neskonale vděčná. (mám čas na to háčkování)  Ono popravdě je méně bordelu z těch savých kuliček, které se v pleně nachází a když je používáte na dětskou prdelku tak o nich ani nevíte.
...jo a  ta náplast je  francouzský produkt ..microaere...vzdušná a vhodná pro alergiky :o) 
 Jenže my se naučili a Nela si zvykla i na vyprazdňování do "nočníku" takoví my jsme šikovní  :o)))
Dnes jsme ji vzali ven před barák  a chtěla jsem ji vyfotit v trávě ale chtěla hned domů, prostě je dnes nějaká unavenější ale jinak všechno v pořádku.


 Tak a nyní jdu něco připravovat, vařit a něco upéct.  Protože, zítra  přijede návštěva






8 komentářů:

  1. No ten bude překrásný! Já háčkovat neumím :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Aranel, ten teda bude krásný a tbarvy! No háčky se mi taky líbí, jen kde je sehnat? Tady mají jen ty hliníkové. Z domova mám jen ten první bílý slybý a ještě jeden asi padesátiltý po babičce ale tenoučký na dečky a záclony.Háčkování mám s sebou, ale ještě na něj nešáhla, pořád někoho krmím, venčím, lovím atd. ted si asi naleji sklenku vína, než půjdu zahnat ještě slepičky do kurníku. Včera jsem tři honila půl hodiny po oklních zahradách! Mějte se fajn, pohlazení Nely a Holy!Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko, vůbec není za co! On ten háček věděl, proč tu na Tebe čekal :). A za to ostatné vážně není za co, moje háčky momentálně zahálejí, takže mi nebudou chvíli chybět. S plenkou jste to s panem Pepou vyřešili báječně! Nelinka má opravdudobré zázemí, i Holy, ale to se rozumí, že v nemoci je přece jen těm pejskům hůře.
    Marcelko - koupila jsem tu http://www.woolstack.co.uk/clover-soft-touch-ergonomic-aluminium-crochet-hook/ a velmi tento e-shop doporučuji, jsou velice spolehliví, a ač jsou v UK, tak to prostě lépe okolo neseženete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Michalko, děkuji moc za informaci. Zkusím je, třeba posílají i sem do Irska.Pak jistě nafotím na blog, ale objednám je až se vrátím z vesnice do Virginie. Příští úterý večer. Děkuji Marcela

      Vymazat
    2. Marcelko,, tak z UK do Irska to pošlou určitě ;) Není vůbec za co! :) Míša

      Vymazat
  4. Ťava v jeansech to bude niečo. Krásne farby. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Aranel,
    děkuji za návštěvu u mne!
    Tady je moc fajn!! pejskové, jídlo, bydlení, tvoření - moc hezký blog a moc ráda se sem budu vracet!!!
    Šátek bude překrásný!! ten šedý je ale také moc pěkný.
    Nelinka má úžasné zázemí- na dálku jí hladím ♥
    hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné barvy, ten šátek teda bude! :-)

    OdpovědětVymazat