sobota 9. srpna 2014

Kočárek pro psa

rozesmával mě pohled na hýčkané mazlíčky s mašlí na hlavě nebo se slunečními brýlemi ...protože i ty opravdu existují....jak se nechají svými pány vozit v kočárku. Takové věci člověk vídá na výstavách a je to bžunda, která odvádí pozornost od vážnosti výstavního dění a  stresu s tím spojeného.

Já od včerejšího dne přemýšlím o tom, že by nám takový kočárek hodně pomohl a zjednodušil situaci.  Jsme nyní dost vázání na pobyt domácí.  Společná procházka a popřípadě návštěva restaurace by nám všem bodla. Jenže Nelynka váží deset kilo, což je dost na to abych ji nesla v náručí. Myslím, že v našem případě by ani taška pro psy nebyla  řešením. A tak ze všech možných variant mě napadá opravdu kočárek pro psy. Mohli bychom tak vyrazit na společnou procházku.
Jako rodina :o)

Čtyři noční za mnou. Většinou to bývají jen dvě nebo  tři. A to když se blížím k domovu tak mi nezadržitelně cukají koutky, to od radosti že to mám z sebou.  Dnes necukají, mám fakt dost.
Myslela jsem si, že stanoviště, kde pracuju  je nejhorší v tom smyslu že se nedá vyvětrat. V létě je tam velké horko. Nyní jsem dvě noci  k těm svým pracovala  na druhé straně  stanice a musím dát za pravdu kolegyni, která momentálně chroupe macrons a zapíjí je  cafe crema v nějaké pařížské kavárně.... Markéto je to ještě horší, hned v pondělí se ti omluvím !

 Ani jsem si nesedala na židli abych se tam navždy nepřilepila a když jsem u okénka odpovídala na dotaz, musela jsem se předklonit a trapně mi   kapal pot z obličeje. Hrůza. Za noc jsem vypotřebovala dvě balení hygienických ubrousků a vystříkala půlku fáčka a vypila litry vody s čerstvou mátou. Vzpomněla jsem si na svou švagrovou, která navštívila před časem skalné město Petra. Zajímala jsem se o  její nejsilnější zážitek. A ona povídala o dvou lahvích vody....jednou se poléváš a z druhé piješ, jinak to nedáš :o)))

Když člověk pracuje v centru města vídá různé lidské figurky. A hlavně vidí či  zažívá situace o které by popravdě vůbec nestál. Jenže aniž by chtěl vidí a pak to  musí nějak zpracovat.

Tak třeba mladá žena v minišatech  na vysokých podpatcích s rozevlátými vlasy má na krku silný  obojek rudé barvy. K němu  připnuté vodítko na kterém ji vede muž v elegantním obleku s aktovkou. Tolik  jsem se soustředila na to aby slečna na šteklích při chůzí po schodech v davu spěchajících cestujích neupadla a nezlomila si vaz, že jsem zapomněla tento výjev  vyfotit.
Mám ale jiné fotky. Třeba i ty z fotícího automatu. Sbírám je aniž bych byla Amélie z Montmartru :o)

Krom několika známých firem...fetek,  jsem v noci viděla Katku. Dvakrát proběhla kolem v černé push-up podprdě a dlouhých tílkových šatech. Vlasy obarvené na černo. Při všech těch nemocech a žloutenkách co má, vypadá překvapivě dobře. Napadá mě jestli není v nějakém programu. Protidrogovém.
Prý se rozešla  s tím posledním. Má jiného ale on to vlastně neví, protože se mu zadařilo být delší dobu v limbu a nic si nepamatuje. Zrovna si to včera vysvětlovali. Nakonec šel každý jinam. Katku jsem nefotila. Ona to holka nemá ráda,  je v takové situaci dost agresivní a její doprovod většinou ještě víc. Být vámi nezkouším to. Pokud nejste Tomáš Třeštík.  Ten to umí !

Tak to je asi všechno ...i když je toho podstatně víc ale koho to zajímá. Jsem prostě ráda, že jsem doma. Na chvíli.


Nelynka: ráno venčení o.k.  zvládnuto na jedničku.
Holynka: zvládli jsme velkou prochajdu...to za odměnu, že sice netrpělivě ale čekala. Vyrazili jsme směr Xaverov do míst, kde se venčívají její nepřátelé. Pořád mi nejde do hlavy, že když je sama tak je ignoruje.  Kdyby s námi byla Nela, tak by je určitě chtěla roztrhat na cucky.

Můj muž je rozbolavěnej pořád. Chtěla jsem ho potěšit. Říkám mu ráno, že dnes  bude superúplněk...a budou padat hvězdy říkám. Jo to už tady bylo včera ...odvětí :o)))

11 komentářů:

  1. Jé kolikrát jsem si říkala, jak asi Katka dopadla. Věděla jsem, že je ztracená existence. A vlastně jsem překvapena, že ještě žije.
    Kočárek schvaluji, je to dobrý nápad, ve Vaší situaci perfektní. A určitě by se Nelynce líbil ;-) Dál držím palce a myslím na Vás ♥
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko děkuji za povzbuzení. Pokaždé když vidím Katku jsem stejně překvapená.....že žije.
    Krásnou neděli s krásnými lidmi ..a těmi malými samozřejmě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko, naprosto tě chápu. Jak kočárek, tak pracovně. Moje známá mi po nejhorším týdnu, kdy jsem během osmi dnů odsloužila šest služeb, z toho tři noční pravila, jestli to není totální nasazení. Je a u tebe myslím ještě horší navýšené o to teplo. Myslím na Vás .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že chápeš...tohle chápe jen ten kdo by tom jede, blízkému okolí a příbuzným to musí člověk neustále vysvětlovat a ve finále je to stejně k ničemu :-) Moc ti děkuji za komentář a za to že s námi cítíš haf haf :-)

      Vymazat
  4. Milá Aranel, zase tak zajímavý příspěvek........
    Myslím, že pro pejsky v Nelynčině situaci existují nějaké protetické pomůcky. Někde jsem zahlédla vozíček, ale nejspíš by věděl váš veterinář, co pejskům opravdu slouží a nevadí jim, co se mu osvědčilo. Kočárek je krásný, ale jistě to nebude malá investice a je otázka, jak moc je vhodný pro zádíčka po náročné operaci. Jsem zvědavá co vymyslíte a moc vám všem čtyřem držím palce. My už máme s výlety taky konec. Zvládneme malý okruh vesnicí. Buď jdeme zleva nebo zprava :-D. Nevadí, naše čubička je zlatá a užije si těch svých patnáct minut beze zbytku. Pořád z ní máme radost.martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světluško zkoumám všechny možnosti. Existuje i invalidní vozík...ten se vyrábí přímo na míru a není to levná záležitost ale zatím máme naději, že Nela bude chodit. člověk si to nerad připouští ale pejsci stárnou rychleji a třeba kočárek ještě v budoucnu můžeme potřebovat. Moc zdravím a děkuji :-)

      Vymazat
  5. Aranelko, hvězdy padat teprve budou a Měsíc má být velký dneska v neděli:
    Tohle jsem našla:
    V neděli večer uvidíme obří měsíc. Čeká nás superúplněk

    Větší a jasnější, takový bude v neděli večer měsíc. Nastane totiž superúplněk. Jev, kdy je měsíc v úplňku a navíc nejblíže Zemi. Měsíc se k Zemi nejvíce přiblíží v 19 hodin a 44 minut našeho času a jen o půl hodiny později nastane i úplněk (přesně ve 20 hodin a devět minut). Tou dobou bude náš kosmický soused od středu Země vzdálen „pouhých“ 356 896 kilometrů (pro srovnání, nejvíce se od nás letos Měsíc vzdálil 28. července na 406 568 km).
    Superúplněk. Ilustrační foto

    Superúplněk. Ilustrační foto

    FOTO: Profimedia.cz

    Včera 21:58

    Měsíc totiž neobíhá kolem Země po přesně kruhové, ale po mírně výstředné dráze, takže se vzdálenost obou těles mění v rozmezí padesát tisíc kilometrů. Někdy je tedy od naší planety dál (tomu se říká odzemí), jindy naopak blíž (tzv. přízemí).

    Za superúplňku bude průměr měsíčního kotouče zhruba o 15 procent větší než obvykle, současně se zhruba o třetinu zvýší jeho jas.

    Při sledování superúplňku se objeví jeho kotouč nad východním obzorem již krátce před osmou hodinou večer. Měsíční kotouč se totiž poblíž obzoru často zbarvuje do červena a také se na své pouti oblohou potkává s pozemskými objekty.

    Budou padat hvězdy

    V dalších hodinách lze sledovat, jak se Měsíc pozvolna pohybuje oblohou. Protože to bude jen pár hodin před příletem meteorického roje Perseid (v noci z 12. na 13. srpna), bude možné zahlédnout „padající hvězdu“. Vláda superúplňku na srpnové obloze skončí po páté hodině ranní, kdy se chová za západní obzor.

    Srpnový superúplněk není letos osamocený. Další nastane už 9. září. Ještě větší nastane 28. září 2015, kdy k nám bude Měsíc ještě o 20 kilometrů blíž než v srpnu. Další rok – 14. listopadu 2016 – se dokonce ocitne jen 356 511 kilometrů od Země. Tento rekord bude zlomen až v listopadu roku 2034.

    Novinky

    Zdravím Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanka moc děkuji za vyčerpávající informace... na ten zářijový se těším ještě víc, třeba už bude Nela běhat a mužem všichni vyrazit někam za Prahu na noční romantiku :-)

      Vymazat
    2. Aranelko,moc ráda vás čtu, držím palce, ať se marůdci uzdravují a Nela běhá lépe a lépe. Ty fotky měsíce jsou moc krásné, fakt se povedly. Hezký den. Zuzana

      Vymazat
  6. Aranel,
    kočárek pro pejska je v těchto případech určitě moc fajn věc!!!!
    Já jsem před lety vozila mého Arona na staré kárce ze zahrady- néé tedy do města, ale aspoň kousek do přírody..., když měl zánět kloubu- váží 45 kilo- je to statný labrador...
    Lidi koukali divně, ale nám bylo fajn...:)
    A Holynka určitě na procházce, kde se venčí nepřátelé, Nelynku obraňuje a chrání..
    Já si pořídila k Aronovi jeho vnuka Barryho a je to hodně podobné :)))
    Přeji krásný odpočinkový den a večer se superúplňkem a s padajícími hvězdami..
    budu si určitě něco přát!!! :)))
    moc zdravím pejsánky!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko velký obdiv majitelům velkých plemen. kteří se ocitli v podobné situaci jako my. Pro své miláčky jsme všichni připraveni udělat maximum. Tolik lásky nám dávají a zaslouží veškerou možnou pozornost. moc zdravím tebe i tvého statečného chlupáče :-)

      Vymazat