pondělí 11. srpna 2014

Rychlý start

tak bych nazvala vstávání. Včerejší obavy, že ráno nevstanu jsou pryč... no, zkroutili se  mi střeva a start byl start z postele byl víc než rychlý.
Trochu s obavami ale naštěstí bezpečně jsem dorazila do práce. K snídani kus hořké kvalitní čokolády. Překvapivě jsem zvládla celý den. Neusnula vestoje ani se nepo...:o)

Večer mě mile překvapil můj muž....přivezl jídlo z restaurace a to přesně . Tak sprcha, jídlo a dnes si konečně můžu dát i sklenku vína. Prý je předprodej na Bar...to fakt jsem dnes nemohla dát.
Nela: páník s bolavými zády a několika pracovními úkoly....prostě nestíhali venčení. O to měli víc práce..sundavání  ponožek, pokakaná plena, sprchování, sušení,  ošetření krémem proti opruzeninám, čistá plena, namazání paciček a nasazení ponožek :o)))
Holy : je v pohodě. Zřejmě to moje včerejší kafe :)

Žádné komentáře:

Okomentovat