středa 10. září 2014

Dovolená výtahem


na včerejší schůzi bylo odhlasována mimo jiné výměna výtahu.

Pravda ten stávající není úplně bezpečný. I mě zatahal pořádně za tkaničku od boty a nohu mi vytáhnul až nahoru ke stropu.Ještě, že jsem už dojela dolů.  Šňůrku od boty utrhla a tím se vysvobodila z jeho zajetí.
Ale proč to píšu, že nás s tou výměnou čeká období, kdy výtah jezdit nebude. Nebude žádný. Bude bordel v baráku, pohyb cizích osob a tak. A co my ze čtvrtého patra s Nelou po oparaci páteře. I když věříme, že v té době (patrně začátkem léta příštího roku) už bude zdravá a fit úplně !
řekněme si upřímně,  nebude to pro obě Holynky růžové období.
To růžové nebude ani pro mne, když si uvědomím, že po nočních vystoupám do čtvrtého patra ....pak sestoupám s Holynkymi vyvenčit...pak vystoupáme nahoru...a to je pořád dobrý ALE když ulehnu tak budou řemeslníci mlátit a vrtat protože dělají svou práci pro změnu zase oni.

Lichotí mi myšlenka, že bychom si pronajali "něco" kousek od našeho bydliště. (kousek od našeho bydliště to být musí protože jak znám svého muže, bude cítit velice silnou potřebu mít vše pod kontrolou a to je v pořádku předsedo :o))) )

To něco by mohlo být trošku v přírodě...ideální by byly Klánovice ale třeba i oboje Počernice, Zeleneč, Čelákovice ..malý domeček,  chaloupku, chatu, kde bychom mohli všichni šťastně přebývat, chodit na procházky a nebo třeba s Holynkami pobýt na  kousku zahrady. Kde si po denní ještě užiju den. Protože v paneláku to končí ale na zahradě by ještě člověk mohl svobodněji den dodýchat. Třeba u ohýnku nebo i nějaké té sklenky.

A hlavně,  já bych tam mohla mít  klid na spánek.
A cesta na autobus...třeba i příměstský může být kilák dva. Hlavně abych se dostala na šestou do práce. Ale to také není tak rozhodující protože je auto.

Můj muž o mém plánu ještě neví ale já jsem tou myšlenkou přímo posedlá. Rozradostněná s ní usínám, protože si ten náš pobyt a místo vizualizuju. Sním o něm.  Je to taková moje meditace. Nicméně, kdyby někdo o něčem věděl...sem s tipem, nabídkou !

Pobyt v přírodě mi strašně chybí. Letos obzvlášť.

Já se na tu výtahovou dovolenou strašně těším :o)

1 komentář:

  1. Moc se mi líbí ta myšlenka, někde na zahradě ještě i po práci užít den, dodýchat den. Mám úplně stejné pocity i potřeby, jen jsem to neuměla tak pregnantně zformulovat. Tak přeji,ať se zadaří:-)

    OdpovědětVymazat