středa 15. října 2014

Překvapení a únos

 

Dnes se objevil v schránce lístek z pošty k vyzvednutí balíku. Prostě překvapení jak má být...a  moc milé. Děkuji Ilonko :o)

 Jedno překvapení mě čekalo doma. Můj muž je z té "staré "školy. Byl dnes u zubařky na kontrole a on tam vždy nese dvě kytičky...sestřičce i paní doktorce.
No a jednu koupí vždy domů  :o)

Mile nás překvapil i telefon....volala nám Elenka...."dědoooo, babiČko...ňamka, boty...Míša doma není ..." :o)))

A nyní už čekám na Toníka, který si dnes překopal program aby mohl hlídat Holynky a podílí se tak se mnou na únosu dědy.
Ano můj muž bude dnes unešený...tedy doufám  :o)

Ilonko ještě jednou děkuji, ozvu se ...krásný večer všem :o)


2 komentáře:

  1. Lýdie,
    rádo se stalo ♥
    Nakonec ten den navzdory, nemocem nebyl, až tak špatný !
    Doufám, že dědeček byl unesen a zase v pořádku navrácen do svého doma ;-)
    Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a ještě jednou děkuji. Jsem to ostuda ale nějak nestíhám vůbec nic...ta nemoc mě nějak rozladila. Dědeček byl unesen a unešený a už si lebedí v pohodlí domova :o)

      Vymazat