čtvrtek 2. října 2014

Štrůdl pracovní

jakýsi muribundus jsme chytli všichni v práci. Nejdřív se dostavila únava, takové těžké tělo a pak bolení v krku. Prolévám se zázvorem a echinaceou. Dělám co můžu abych v sobotu byla fit !

V práci se dějí různé věci. Různé věci se také cestujícím ztrácí. Někdy je pozorný a vzorný občan najde a  přinese. Někdy najdu já. Takové ztráty se evidují a když se o ně nikdo nepřihlásí tak putují do opravdových Ztrát a nálezů
Stává se, že se mi díky sociální sítí podaří dopátrat majitele a ztráta se rychleji dostane zpět k majiteli. Dotyčný nemusí obíhat  úřady v případě, kdy ztratil peněženku se všemi kartami a doklady. Peníze logicky už v peněžence nenajde. O to víc mě překvapí, když nejdříve šťastný leckdy okradený se dozví, že jeho peněženka (ne zanedbatelné hodnoty) se našla a s ní i vše důležité má k vyzvednutí. Nejdřív děkuje a hned jak je to možné přispěchá osobě vyzvednout svou ztrátu. Pak ji prolustruje, zjistí že svou hotovost 40kč postrádá a zaboří podezřívavý pohled na mne. A já si pokaždé říkám, proč tohle nadstandartně a částečně protipředpisově dělám ? proč to jednoduše nezaeviduju a dělám, že se mě to vůbec netýká ? nechat na sebe vrhnout stín podezření po své snaze někomu pomoct ?

Tento týden se našel mobil. A zase mi to nedalo. Vyhledala jsem jeden z kontaktů v sekci "nejbližší příbuzní" . Babička ale nebyla nabitá. Tak jiný kontakt, ten zabral ale nemohl mluvit, tak ať prý napíšu SMS co chci. Tak píšu popravdě"....našla jsem telefon a patrně bude patřit tomu a tomu....je prosím možné aby jste jej  kontaktoval a vyřídil, že je k vyzvednutí ...." Za deset minut dorazil muž snědé pleti a chtěl mobil. Ráda předám jen potebuju OP nebo nějaký doklad, pravím.  Následovala bouřlivá komunikace, kterou nelze ani popsat. Prostě... ubránila jsem mobil, který mu nepatřil. Patřil někomu jinému, který dorazil až v odpoledních hodinách, podrobně popsal jak vypadá a také se prokázal dokladem. A světe div se ....zanechal na stole čokoládu ...tak to se mi ještě nestalo. Nejde o ten kus mlsu ani o peníze které  investoval do mé snahy dopátrat se majitele telefonu ale takový ten pocit, že jsem nemarnila čas ...a že jsou i slušní lidé ve mě zanechal moc příjemný pocit. Dieta nedieta, pochutnám si dvakrát.

V práci jsme pekli štrůdl pracovní. To se vezme toustovač. Lehce se mázne jeden toust máslem, poklade tenkými plátky jablka, pocukruje skořicí, vloží do zmíněného rozpáleného toustovače a po chvíli je štrůdl pracovní k mání :o) Recept hodný Hrušky...a při tom, my ho tak nesnášíme :o)))

2 komentáře: