středa 12. listopadu 2014

Addams Family


 
dvě čepice pod stromeček. Příze s efektem reflecitve
 ....původně to měla být čepice a chomout ale příze  je silnější a tak vyšla jedna teplejší čepice.  S pomocí proužku z bílé akrylové příze ještě jedna s DS  zmrzlinová :)

Nyní už zbývá jen doladit termín představení The Addams Family v HDK s rodiči  a koupený lístek vložit do jedné z nich......Ježíšek může letět do Drahau :)





Dnes jsem uklízela. Pořádek jsem udělala i v přízích. Uložila jsem je do nedávno pořízených krabic z Ikea...lehké, levné a hlavně průhledné !!! :o)


Koberec...ostatně u nás hojně diskutovaná záležitost.
Koberec jsme si totiž pořídili za přijatelnou cenu předloni ...chlupatý a bílý ! :o)) problém nastal, když jsme zjistili, že částka za čistírnu převyšuje cenu koberce. Nyní jsme ve fázi, kdy hledáme nějaký  praktický, snadno udržovatelný ale chlupatý a krásný :o)
A včera jsem vyhrabala jeden pestrý, který  jsme pořizovali v době kdy jsme měli doma štěňátka...aby jim to neklouzalo. Je prací a trošku prozářil naši jinak bezbarevnou domácnost :)
Je zmačkaný ale Holynkám to nevadí. Ony se přesně v těchto místech moc rády vyskytují
 Moje nová lampa v praxi ....je super !

Po práci to chtělo něco malého ke kafi ...avokádový krém s pistáciemi
 A Holynky...tak tady vidíte pro koho háčkuju polštáře :o)
 a také pro koho vyšívám a šiju polštáře :o)

Holynka má pořád odpočinkový režim. V noci jsme spali spolu. Kopla mě párkrát do hlavy ale co člověk neudělá pro pohodlí svého miláčka. Záda asi bolí. Chodí rozvážně ale nekulhá a tak jsme zkusili jít na procházku. Zašli jsme v pohodě až na Chvaly. Úplně ožila.
Společně s Nelou nás rovnou táhly do Mondi :o)
V nabídce svatomartinské menu ... bodlo !
 

 

3 komentáře:

  1. Krásné ráno:-) čepice jsou bezva:-) .U nás máme polštáře taky pro povaleče domácí-kocoury:-) Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Čepice jsou opět povedené :o) a i u nás to takto vypadá --- můj miláček psí má také vechno dovoleno a v posteli se mnou spí každý den :o))) Martina

    OdpovědětVymazat