čtvrtek 20. listopadu 2014

Holy

 
 spala celou noc vedle mě.
Ráno venčení. To ještě bylo vše v pořádku ale pak doma...hrbila se a naříkala bolestí. Na nic jsme nečekali a jeli na kliniku do Brandýsa.
Cestou tam jsem brečela s ní.
Naštěstí ordinoval nás oblíbený pan doktor. Viděl na mě, že se se bojím .A také, že se   jen tak s určením diagnózy nespokojím. Tak rentgen. Opravdu se zdá, že Holy prostě a jednoduše bolí záda tak jako každý podzim. Nic víc. Tak injekce proti bolesti a také na případnou nevolnost.
Doma klidový režim
Ze sklepa jsme přinesli ohrádku asi na deset dní.
 
 Když už jsme byli na klinice v Brandýse, nechali jsme zkontrolovat i Nelu.
 Nela je v pořádku. Pravá noha ještě pořád neposlouchá jak by měla. Ale pan doktor dává šanci k zlepšení.
 Chtěl vidět jak chodí Nela venku. A tak se s ní šli projít na chodník.
 když viděl jak se venku projevil její temperament, poznamenl "je to komik, to jsem ještě neviděl " :o)))

 

Doma jsem jí udělal pár fotek s názvem "kožich v kožichu " :o)
 


Doma ještě chvíli relax. Vše co jsem měla v plánu jde takříkajíc k ledu.
Původně jsem chtěla vyrobit nějaký ten dárek. Ale chuť se stresem vytratila.

 Odpoledne pro novou SIMku. Náhodně jsme se stavili u optika. Můj muž potřebuje nové brýle. A když už jsem tam tak stála.....uvědomila jsem si, že ani já nemůžu namáhat oči přes kupované plastové brýle. Vybírala jsem co nejlevnější rámečky. Ale tyhle...seděli jako ....prostě sedly :o)
pak už zbytek dne dodýchat. Bylo toho třeba.

7 komentářů:

  1. Fenečkám přeju brzké zotavení... úplně ve mně hrklo, když jsem začla číst příspěvek .....
    ... jo a ty brýle jsou velice parádní...
    Vše dobré přeje Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jé Vy máte doma zase takové trápení :-( Držím palce ať jim je pusinkám lépe, držte se! A krásné fotky kožíšků a brýle v mých oblíbených barvách, všechny obroučky mám červenočerné ;-) A bačkůrky, to jsi jako v bavlnce :-) Odpočívej a tfuj tfuj pro štěstí ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Aranel je mi moc líto, že se Holy trápí. Tvůj stres zcela chápu, my pejskaři to tak máme. Přeji ať je už lépe.

    OdpovědětVymazat
  4. Holynce držím palce, aby jí ta záda brzo přestala bolet. A Nelynka je moc šikovná pejsková.

    Chápu vaši starost Aranel o vaše zvířátka. My to máme také tak.

    Od té doby co odešel před 2 měsíci Honásek za duhový most, tak pořád Fousíka a Hepinku sledujeme. Hepča teď měla laryngitida, brala antibiotika a dostat je do ní byl docela problém. Až pomohl apikátor léků pro kočky.
    Fousek má zase problém se zažíváním, zřejmě pozůstatek bezdomoveckého života na sídlišti. Změnili jsme granule a dostává probiotika. Tak snad se to zlepší.

    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc statečné pejskové slečny...posílám pohlazení a přeji ať je lépe!Brýle i papuče jsou parádní:-) Přeji klidný a pohodový víkend Vera

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto Vás Aranelko chápu, máme dvě fenky a jednu kočku a když se něco zdravotního děje, ani nedýchám. Držím moc palce, aby bylo líp.

    OdpovědětVymazat