pátek 21. listopadu 2014

Holynce

 
účinkovala injekce na bolest přesně 24 hodin. Původně jsme plánovali, že můj muž s ní pojede do Brandýsa na kontrolu sám. Já zatím udělám nějakou tu domácí práci, uvařím a  odpoledne zajedu do Drahau. Vzácně pohlídat Elenku.
Jenže v tom stavu v jakém byla, by ji sám vést nemohl. Jeli jsme tam opět všichni.
Holy byla opět neurologicky vyšetřena a zdá se, že je v pořádku. Opravdu ji JEN bolí záda.
Ale asi jak, když ona takový drňák naříká.
Dostala další injekce a léky na bolest. Hned se jí ulevilo.
Doma dodržuje klid, pobývá v ohrádce.
 
 
Když Nela v ordinaci uviděla svého oblíbeného pana doktora,   úplně šílela radostí :o)))
 
 
Nedovedete si představit jak vám blecha může zkomplikovat život. Ano, jednu jsme objevili Holynce v kožichu. Mám pocit, že pipety fungují čím dál kratší dobu. Aplikovali jsme nové. Následovalo praní  a desinfikování celé domácnosti.
To už úplně zmařilo možnost někam dnes odjet.
 
Jedna malá  radost, by se tu našla.  Talíř. Prostě jsem ho musela mít. Koupila jsem ho včera ale už byla tma na focení.

A jedna vtipná reklama. Nebo spíš klamavá reklama ?

 Večer zbyla chvíle pro tvoření. Prototyp vánočního dárku hotov. Byl to ale  boj...s geometrií :o)


                                                                   Nelynka pomáhala :o)

4 komentáře:

  1. Aranelko, to je mi líto, že Holynka takhle trpí. Myslím na Vás. A s blechama, to je letos boj všude. Dcera pracuje na veterině a jsou tam docela zoufalí, co je letos blech. Jo, to je daň ekologii. Dřív ta hnusná chemie všechnu tuhle hnusnou havěť aspoň částečně zlikvidovala... Naše kočka domácí ( opravdu je pořád doma) ošetřena proti blechám, ale stejně občas nějakou odchytíme. Takže klid, hlavně aby bolest ustoupila.

    OdpovědětVymazat
  2. Holynce moc přeji, aby záda přestala bolet! Máte Vy to smůly kopec,to Ti Aranelko povím. Ještě že Nelynka je v pořádku! Myslím na něn na obě čubinky a držím zase pěsti. Teda, když nedržím jehlice. Ponožkové. Je to zápas! Takže i tak držím pěsti, však víš! Mávám do dálky a Vy se držte! Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Moc mě mrzí, že má Holynka takové trápení. Věřila jsem, že už choroby pejsků máte vybrané na dlouho dopředu a ono ne. Ach jo, je mi to moc líto. Držím palce, ať bolest co nejdříve ustoupí.

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, a já si myslela, že už to ty tvoje "holky" mají vybrané na sto let dopředu .... držím palečky, ať je Holynka zase brzy fit ..... a nemoci se jí obloukem vyhýbají ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat