sobota 22. listopadu 2014

Hvězda


s bambulí na bříšku :o)
Je čas přemýšlet o tom, jak vytvořit vánoční atmosféru u nás doma.
Tak vznikla nová hvězda "polštář" s bambulkou. Vše v mých oblíbených nebarvách a samozřejmě z mé dílny Bába.
Až budu mít den volna tak ji nafotím lépe.
Jinak mě nic nebaví. Háčkování jsem na chvíli odložila. Bolí mě ruce.

Holy díky práškům dnešní den zvládla. Nechvalme ale dne před večerem...nocí, protože navečer opět bolestí brečela.
Do ložnice jsme dali opět klec. Budu ji mít pod kontrolou. Přes den jsem v práci a je to na mém muži.
Včera jsme v zoufalství koupili i kloubní výživu.
Věřím, že bude lépe a lépe.

Dnes jsem si vyzvedla nové brýle.

A radost mi udělal M&S adventním kalendářem s krásným zobrazením betlému. Žádnej Santa !
Sehnala jsem i "čuňáky" (tučňáký) od Lindt pro Elenku.

 Chci vám všem poděkovat za povzbudivá slova a pozdravy Holynce, které necháváte v komentech. Moc to pro mě znamená. Někdo i když je daleko .... je vlastně tak blízko.
Krásnou neděli přeji   :o)

6 komentářů:

  1. Tak ať je Holince líp, to jí moc přeju. On je taky podzim, to se klouby nejen lidské ozývají.
    Zdraví Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. To je trápení, člověk by nevěřil, že pejsky páteř tolik trápí, když jsou v pohybu a štíhlí a nemají sedavá zaměstnání........
    Držíme palce ať se brzy uleví. Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě bude líp, s takovými paníčky jako jste vy to ani jinak nejde. Držím palce, ať je Holynce lépe.

    OdpovědětVymazat
  4. Hvězda je moc krásná Aranel. Také jsem ráda, že jsou vánoční sladkosti bez Santy. Santa k nám nepatří.

    Holynce přeji, ať jí tam bolest přestane a je v pořádku. Držím palce.

    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  5. Kde jste prosím koupila ten adventní kalendář? Sbírám betlémy. Díky. Přeji krásný adventní čas. Olga

    OdpovědětVymazat