středa 10. prosince 2014

Fotokšanda zimní



Pletení mě začíná bavit víc a víc. Zejména když to odsýpá, což s tlustou přízí a tlustými jehlicemi přibývalo svižně
Pak už jen vystříhat z filce díly na spojení. Pořádně prošít aby drželo a modlit se kšanda nevytahovala :o)  ale pokud se bude ... dostane výztuž.
  
Tak a dnes pečící maraton. Času budu mít hodně málo a tak jsem to dnes chtěla zvládnout a téměř vše je hotovo ...jsem grogy ale spokojená. A nejspokojenější je můj muž :o)
.
Ořechové tyčinky byly hotové již včera a kdo by chtěl recept tak ať nakoukne na můj první blog ZDE
Trochu nenálada z rodinných vztahů...takový nekonečný seriál ...každý z dílů má stejný název "dej" A já toužím být ten hodný člověk o kterém lidé říkají, že jen na chleba namazat, jenže mám životní zkušenosti. Sedí mi na duši jako tisíc kamínků. A tak se aspoň trápím.



2 komentáře:

  1. Ten dobrý pocit Ti závidím,mňa to poriadne pečenie ešte len čaká. Tyčinky sú podobný recept ako švajčiarske hviezdičky, čo som piekla podľa Katky, len tam idú mleté mandle. Vlašských orechov mám dosť, ak určite vyskúšam. Vďaka za recept. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Také peču Aranel, ale já peču postupně po jednom druhu. Už finišuju, příští úterý to bude poslední druh.
    Vánočně zdobím byt a balím dárky. Byt mám uklizený od listopadu a jsem ráda, že jsem to v listopadu už udělala. Teď by už nebyl čas, neboť chci užívat i advent.

    V úterý jsme byli s manželem v Praze na výstavě Ivy Huttnerové v Novoměstské radnici
    ( mimochodem doporučuju ) a zašli na Staromák na trhy.

    V sobotu přijede vnouček Sam, tak ho vezmeme na naše trhy plzeňské.

    Vaše rozpoložení Aranel chápu, také se snažím být chápavá a vstřícná, ale u jednoho ze synů budu muset přitvrdit.

    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat