sobota 13. prosince 2014

Holy


celou noc spala u mě. No spíš nespala asi ji nebylo dvakrát, tělíčko se ji třáslo. Já toho taky moc nenaspala. Tak hodinku. Ráno v pět budíček do práce. Bylo mi jasné, že další pracovní den nemůžu dát. Rozjela jsem akci "kdo by mohl odpracovat adventní  neděli za mě" Nikdo nemohl........ Nedivím se. Nakonec mi pomohlo samotné komando. "Musím" ale do Vánoc vzít jinou směnu..noční.
 
Holy byla během dne apatická. Nejedla ani nepila. Muž mi volal do práce, že s ní raději pojede do Brandýsa. Opět rentgen, letos asi třetí. Nic se nenašlo. Prý bude v pořádku, jen je prý  rozbolavělá.
 

4 komentáře:

  1. Ach jo, tohle já tak nerada čtu. Nedá se s tím absolutně nic dělat. Tak přeju, ať je oběma holkám fajn a vy máte doma opravdu veselé vánoce!

    OdpovědětVymazat
  2. Aranel držím palce, aby bolo zasa všetko v poriadku. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. ... čtu váš blog ale moc nekomentuju....Holince přeju brzké zotavení ať je líp....vy to zvládnete musíte.... můžete si popovídat postěžovat... to oni nemohou...
    Hezké dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda, holka malá, tak držím palce ať je brzy lépe.Jana

    OdpovědětVymazat